zaterdag 18 december 2010

Blauwe Kerst




Vandaag heb ik al twee weken een blog en wil ik voor het eerst met een challenge meedoen. Aangezien ik stempel afdrukken inkleur met derwent potloden stuur ik deze kaart naar de allesmetenoverkleurenmetderwent challenge, de  eisen zijn : een kaart met sneeuwpop in blauw/grijs en ik zag dat er ook een challenge is bij simon says stamp met de kleuren blauw, wit  en zilver, (liefst met penny black afbeelding)  aangezien deze kaart aan allebei de eisen voldoet stuur het daar ook naar toe.
Een fatsoenlijke foto hiervan maken viel totaal niet mee, de kleuren lijken veel blauwer dan de werkelijkheid  maar beter kon ik het helaas niet krijgen. De glitters zie je ook bijna niet maar nadat ik wel 20 foto s gemaakt had en het een nog erger was dan  het ander heb ik het opgegeven.


Papier is van Bo Bunny
Stempelafdruk van Penny Black gekleurd met derwentpotloden
Cherryblossombloemen,en roosje bewerkt met stickles
 MS hulsttakpons, kant en pins
tekststempeltje is van de Action

Zo en nu hopen dat het lukt om dit bericht bij de challenges te linken....  
Ik snap wel dat ik met z'n ongelukkige foto geen kans maak maar ik vond het zo leuk om mee te doen, maar ik weet wel dat de volgende kaart die ik maak, GEEN blauwe wordt.


groetjes, en een heel fijn weekend, Marlies


3 opmerkingen:

Petra zei

Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
Jou kaarten zijn ook prachtig. Ik ben ook volger van jou geworden, en je ziet mij zeker vaker weer op je blog.

LIefs Petra.

Nicole zei

Wat een ontzettend leuke kaart, Marlies! Door de schuine stukken is het net of de sneeuwpop van de berg afsuist! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Thea zei

Prachtig kaartje Marlies en met de kleuren valt het wel mee hoor!
Succes met de challenge.

Groetjes Thea