zondag 12 december 2010

Kaart voor Jetje


Tussen al het kerstkaarten maken in heb ik ook nog een verjaardags kaart gemaakt voor de beste vriendin van mijn dochter.
Ik heb papier van de Cappella paperpad gebruikt, die heeft z'n mooie zachte kleuren dus ik vond z'n lieve stempel er wel bij passen.


Het papier is van  basicgray Cappella paperpad 
Gebruikte 'muizen' stempel is van Penny black ingekleurd met derwent potloden 
tekst stempel van paljaz
Je kan het bijna niet zien want het lint zit er net voor maar ik heb ook de hekjes pons van Martha Stewart gebuikt ook de vlinder pons is van Martha Stewart
verder weer versierd met roosjes, takjes, lint, hartje en parels en alle randjes met distress inkt bewerkt.


bedankt voor het langskomen, fijn weekend nog,
groetjes Marlies


2 opmerkingen:

Thea zei

Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Marlies! Van dit papierblokje heb ik er twee omdat ik hem zo mooi vind.
Ben nu dik verkouden dus weinig zin om te freubelen, maar ga straks de draad weer oppakken met "gewone" kaarten. De kerstkaarten zijn gepost dus dat is klaar.

Groetjes Thea

Vintage cards and more zei

Hey Marlies, ik ben direct ook even op jouw blogje gaan snuffelen en ben meteen ook maar jouw volgster geworden, mooie kaarten maak jij ook!! Groetjes Sonja.