zondag 23 januari 2011

Bouquets of Joy


Deze stempel heb ik pas gekocht, ik vind het zo leuk bij de stijl kaarten passen die ik maak, alleen het kleuren viel niet echt mee, je kan moeilijk zien wat bloemen of blaadjes zijn maar het is toch redelijk gelukt. 

Stempel meisje en tekst zijn van Crafty secrets, Papier is van magnolia en Memory box, swirl  van magnolia, EK takjes pons, verder bloemen, kantje, lint en plakparels.

Ik doe weer mee met de challenges bij wild orchid  en bij Stamp something.

groetjes, fijne avond nog,

Marlies



13 opmerkingen:

Durvina zei

Wat een schattige kaart, en die swirl vind ik helemaal geweldig!

groetjes, Durvina

Tinie zei

Hoi Marlies, bedankt voor je leuke reactie en deze kaart is prachtig zeg! Ik vind het super ingekleurd!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marlies,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Kaatje zei

wat een prachtig kaartje!

groetjes,
Annika

Vintage cards and more zei

Wat een schatige stempels, en je kaart is in een woord prachtig! Groetjes Sonja.

Jannie zei

Een heel mooi kaartje Marlies.
Prachtig papier en een super gave stempel.

Groetjes Jannie.

*mieke* zei

Wat een gave stempel...het einresultaat vind ik schitterend! succes met de challenge's!
Groetjes Mieke

cats whiskers zei

Oh This is fab hun, love it
Hugs Jacqui xx

Mieke zei

Via via bij jou terechtgekomen. Ziter er leuk uit hier zeg en wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.

ben gelijk volger geworden.Zou het ook leuk vinden als je eens bij mij kom kijken.

Groetjes en een fijne middag.

Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Thea zei

Prachtige bloemenkaart Marlies!
Wat een ontzettend mooie stempel ook.

Groetjes Thea

Heather Jensen zei

So sweet. I love the pretty flowers and the little boquet of Viola's she is holding. :)

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Breathtaking, Marlies! I adore your colours and all those flowers and details! !!! How cute is this sentiment ?????!!!!

thank you for your super kind comment today on my blog. I appreciate your time.

hugs
Claudia

debby4000 zei

Love your gorgeous card.
luv
Debby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...