zondag 27 februari 2011

Happy Birthday



Allereerst wil ik jullie vertellen dat ik heel erg trots ben!! Ik heb nl de top 3 gehaald met mijn kaart Speciaal voor jou bij de challenge bij  The Pixie Cottage. Daar ben ik ontzettend blij mee!!!

Het heeft wel weer een paar dagen geduurd eer ik tijd had om een kaart te maken maar daar is eindelijk dan weer een nieuwe.
Ik heb mijn oude Sarah Kay stempel weer tevoorschijn gehaald, hoeveel ik deze ook heb gebruikt, ik blijf het een leuke stempel vinden.
Het papier is van K&Company, Stempel van Sarah Kay gekleurd met derwent potloden, tekst uitgeprint
Nestabilitie ovaal en geschulpt, randpons van Martha Stewart, EK takjes, pipoos vlinderpons.
Roosjes bewerkt met glitter, kant, parels, lint en een pin.

Challenges:

A Spoonfull of Sugar   Birthday Wishes
Bunny Zoe's Crafts      Flowers
Stamp Something        Flowers

Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart en ik ben weer heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Liefs, Marlies




33 opmerkingen:

scrapcreations-judith zei

Marlies, als eerste gefeliciteerd met je overwinning, maar wat heb je weer en schat van een kaart gemaakt, echt een snoeppie.
Groetjes Judith

greet zei

Gefeliciteerd met je prijs. En wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Heel mooi gecombineerd met dit papier.

Groetjes Greet

Thea zei

Hoi Marlies,

Gefeliciteerd! Ontzettend leuk voor je. Je kaart is ook weer geweldig mooi.

Fijne zondag,
lieve groetjes Thea

arjette zei

Hoi hoi,

Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!!!
En je kaartje is weer schitterend!!!! Met welk lettertype heb je die tekst geprint?

gr. arjette.

Unknown zei

Ik vind hem he le maal GEWELDIG!!!! je hebt haar zo mooi ingekleurd en wat zijn het mooie kleuren en is het papier mooi zeg echt toppie!!
Groeten van Ageeth

Tinie zei

Gefeliciteerd Marlies, het is een pracht van een kaart geworden, wat een super leuke en mooie details heb je erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Vintage cards and more zei

Hey Marlies gefeliciteerd, en wat een ontzettend lief kaartje heb je gemaakt! groetjes Sonja.

Monique zei

Wat maak jij prachtige kaarten!
Ben gelijk volger geworden hoor!
groejtes
Monique

Anoniem zei

Hoi Marlies van harte gefeliciteerd, wat leuk voor je.
En wat een schitterende kaart is dit, prachtig papier en wat hebt je Sarah heel mooi ingekleurd!!

Groetjes Jannie

Marlies zei

Arjette, het lettertype van tekst is Script MT bold (word 2007).

Mandy's Magnolia cards zei

Gefeliciteerd met je prijs!
je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt!
liefs, Mandy

Nicole zei

Leuk dat je de top 3 hebt gehaald!
Wat een mooi kaartje is dit! Sarah Kay is altijd prachtig! Groetjes Nicole

Kaatje zei

wow, wat een prachtig kaartje! mooie kleurencombi.

gefeliciteerd met je prijs.

groetjes,
Annika

arjette zei

Dank je wel Marlies!!!

gr. arjette.

Sirpaliina zei

So beautiful card and cute image.

Sirpa

*mieke* zei

Gefeliciteerd met je top 3 plek...leuk is dat hé!
En deze kaart ik heel jort gezegd...SUPER!!!
Ben er helemaal weg van...gaat vast weer hoge ogen gooien bij de challenges!
Groetjes Mieke

*mieke* zei

Kort dus...haha!

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart hele mooie kleuren en papier.
en nog gefelicicteerd met het behalen van de derde plaats marlies.

groetjes karin

Christine zei

Dag Marlies,
Een dikke proficiat met je plaats in de top 3!!
Deze keer maakte je ook weer een prachtige kaart!
Groetjes
Christine

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Marlies,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Marianne Reijgersberg zei

Allereerst gefeliciteerd met je top 3 nominatie.
Dat is, vind ik, altijd heel leuk om te krijgen.
Maar je verdient het ook. Je maakt zulke mooie kaarten. Ook deze weer is fantastisch. Ik gebruik deze afbeelding veel te weinig.
Je papier past perfect bij de uitstraling van de stempel.
Groetjes Marianne

Heather Rogers zei

This is adorable. You always have such pretty feminine details. :)
Hugs~

Frosien zei

Leuke kaart Marlies, gefeliciteerd, en we hopen dat er nog vele mooie kaarten erbij komen. groetjes Frosien

Lenet zei

Prachtige kaart en gefeliciteerd met je top 3

Marjan zei

Wat leuk dat je de top 3 haalde, gefelcititeerd hoor! Dank je wel voor je leuke reacties op mijn blog, ik ben ook van jou volger geworden, want je maakt mooie dingen!

Fijne dag nog, Marjan

Gretha zei

Schitterende kaart Marlies, prachtig papier.
Gefeliciteerd met de top 3, klasse.
Groetjes Gretha

stempelfreaks zei

gefeliciteerd met je prijs! wat een schitterende kaart.
Groetjes Astrid & Larissa

Martha zei

Wat een super mooi en schattig kaartje!!
En nog gefeliciteerd!

manuela zei

gefeliciteerd met je prijs! wat een schitterende kaart heb je gemaakt

groetjes
Manuela

Vera zei

whiehoe wat een mooi kaartje! Hou wel van deze kleurtjes hoor :D echt heel gaaf!

groetjes

vera

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Hello dear Marilie,
what an adorable card you have made.
I love the papers and this cute image you choosed with it.

Thank you so much for seeing me today and of course your kind comment. Hun, i have not made a card since Thursday :-)
Luv
Claudia

Debs zei

aww this is adorable :0)..thanks for joining us at WNW and good luck..hugs Debs x

Chris Olsen, Glowbug zei

What a sweet image!! Your distressing and colors are so pretty. Thanks for joining the Wags n Whiskers challenge!