donderdag 19 mei 2011

Liefs

Hebben jullie ook problemen met een afbeelding invoegen, ik kan ook niet afmelden, nou is dat niet z'n probleem, ik klik gewoon weg maar ik vind het wel raar.
Ik wilde gisteravond deze kaart plaatsen maar ik kon de foto niet invoegen in mijn bericht, balen.... Maar nu werkte het gelukkig weer wel!


Ik vind het papier wat ik heb gebruikt zo mooi, een beetje vintage look maar wel met vrolijke kleuren. Het is van de girls paperie.
De randjes heb ik met distress inkt bewerkt en de stiksteekjes met de hand genaaid met borduurgaren.
Stempel van LOTV en gekleurd met derwent potloden. Tekst stempel van Studio light.
Vierkant en vierkant geschulpte Nesties, MS vlinder pons, Ek takjes pons, hoekponsje van ?
Roosjes bewerkt met stickles, kantje, seambinding voor strik, embellie en plakparels.

Challenges:
Wildorchidchallenge    Sketch
Truly Scrumptious       Anything goes
Creative Inspirations    Lace and Pearls
Anything Goes            Bingo (pearls, charm, punch)
Lili of the valley           Summer (ik vind het een vrolijke zomers kaart :)
                                                                             
Allemaal weer heel, heel hartelijk bedankt voor alle leuke reacties, ik ben er elke keer weer zo blij mee!

Nog een hele fijne dag,

Liefs Marlies






58 opmerkingen:

yvon zei

Marlies wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt en wat is dat papier schitterend. Een heel hoog hebbe hebbe gehalte. Ga eens gauw zoeken waar ik dat kan kopen.
Hele fijne dag nog, de zon begint hier eindelijk een beetje door te komen.
Groetjes, Yvon

Frosien zei

Mooie kaart Marlies, voor een paar weken terug heb ik deze staempel gewonnen, ik probeer er binnenkort een kaart mee te maken. Je hebt een leuke scets en een leuke kleurcombinatie gebruikt. Groetjes frosien

Ditta zei

Hele leuke kaart! Mooi papier, en een lief stempeltje.
groetjes Ditta

Irene zei

Wat een schitterende kaart Marlies en dat papier is echt beeldig en al die kleurtjes komen weer terug in het afrdukje, smullen!!
Nu moet ik nog even officieel doen wat van mij als gastdesigner wordt verlangd:
Thanks for joining us at Anything Goes Bingo Challenge with this gorgeous card!

Irene (GD month May)

Wil zei

Wat een lieve en mooie kaart heb je weer gemaakt Marlies. Ik vind je kleuren echt schitterend.
Groetjes Wil

Adrina zei

Wat een superschattig en mooi kaartje Marlies!!

Jannie zei

Een schitterende kaart Marlies. Inderdaad dit papier is geweldig mooi.Lief stempeltje en die hoekjes zijn ook heel leuk.

Groetjes Jannie

Kristel zei

Dat is een schitterende kaart Marlies! Mooie kleurencombinatie ook!
Groeten Kristel

Marijke en Chantal zei

Wat een lief kaartje en papier!! Leuk dat hoekje boven rechts op de kaart. Het is wat blogger de laatste tijd werkt niet alles perfect.
Groetjes, Marijke en Chantal

Nicola zei

Beautiful card Marlies, loving your soft colouration of this adorable image. Your paper, stitched detail, floral arrangement and lace are gorgeous.
Thank you for joining us at Lili of the Valley.
Hugs,
Nicola -x-

manuela zei

Wat een schitterende kaart Marlies en dat papier is echt mmooi en al die kleurtjes komen weer terug in het stempel afrdukje,

Thea zei

Hoi Marlies,
Schitterend kaartje, prachtig papier inderdaad. Dit stempeltje heb ik laatst ook gekocht lief hè? Ik moet er nog mee aan de slag, maar het staat hier allemaal wat op een laag pitje komt van de tijd van het jaar denk ik.

Groetjes Thea

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Marlies.
mooi papier en kleuren ook.
Groetjes Trudy

NGCARDS zei

This is a very beautiful card! Thanks for joining in with our Challenge of Lace & Pearls over at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog! xxx

Noriko zei

Hoi Marlies,
Bij mij werkt het ook niet helemaal zoals het zou moeten.
Ik hoop dat alles snel weer "normaal"werkt.
Ondanks dit is je kaartje een dotje.
Leuke stempel en mooi papier erg lief van kleur!!
De pons is van picture punch ik heb hem ook!!
Super leuk geheel.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Willy's creations zei

Schattig kaartje heb je gemaakt...de blog werkt de laatste dagen niet echt top!

Groetjes,Willy

corry'kaart zei

wat een prachtig plaatje is deze kaart geworden!
groetjes...corry

Tinie zei

Wat een super geheel, alles klopt gewoon, ik hou daar zo van, dat alles match met elkaar, ook schitterend ingekleurd!!!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Mooi gedaan, Marlies en dat afdrukje heb je erg goed ingekleurd. Ook mooie bloemen en mooi papier! Ik lees meer over problemen met plaatsen van foto's, Blogger is aan het rommelen. Vervelend als je net een berichtje wil plaatsen.

Groetjes, Marjan

Leny Hempen zei

Hoi Marlies
````````````
Wat een schitterende kaart is het geworden.
Heel mooi gemaakt.
super.


Gr leny Hempen

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart marlie, en ja je papier is prachtig.
super mooi geheel.

groetjes karin

marja zei

Wat een schitterende kaart Marlies, super!!
Bij mij werkte alles ook niet zoals het moest, al mijn volgers waren verdwenen. Hoop dat het gauw opgelost word.

Lieve groetjes Marja.

Elly zei

Een prachtig kaartje,marlies!
Ik vind de kleur rood en het papier erg mooi.Van alles heb je een mooi geheel gemaakt!

Groetjes Elly

anita01 zei

Tis wel een poepie he, genieten hoor.

Warme groetjes,
Anita

Sieta zei

Prachtige kaart Marlies en het papier past erg mooi bij het gekleurde afdrukje.
Lieve groetjes Sieta

Martha zei

Wat een geweldige kaart!!! En wat een super leuke afbeelding :-)
Groetjes,
Martha

Corrie zei

Hoi Marlies
wat een prachtig kaartje, schitterend papier en prachtige kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Corrie

Marrie zei

Hallo Marlies,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Mooi papier heb je gebruikt.
Het ziet er leuk uit hoor.

Groetjes Marrie

diana zei

hoi marlies,
wat een prachtig kaartje, prachtig papier.
groetjes diana

Marianne zei

Wat een prachtig kaartje Marlies. En zo mooi gecombineerd met elkaar. De kleuren van je idd schitterende papier en de kleuren waarmee je het afdrukje hebt ingekleurd. Je hoekjes staan er ook heel leuk bij.'
Groetjes Marianne

Mirande zei

Wauw Marlies, wat is dit een prachtig kaartje. En wat heb je een superleuk stempeltje gebruikt.
Groetjes Mirande

Kim zei

Wat een prachtige kaart weer en zo'n lief stempeltje!

Groetjes Kim

Aloesaloes zei

Prachtige kaart! Heel mooi van kleur en erg leuk versierd.

Groetjes, Loes

Posh Cat Crafts zei

Wonderful card I love the LOTV image she's just so cute! Thank you for joining in our Bingo Challenge at Anything goes

Invitation to our Birthday celebrations.
Tuesday 31st Anything Goes Challenge Blog!
will be 1 year old and to celebrate we are holding a blog hop with candy and prizes to be won. Hope you can come and join us
Hugs
Tamara

Neltine zei

Heyy die Marlies,

Wat gezwellibelli dat je mee doet met mijn verjaardagscandy. Helemaal leuk hoor, nu is mijn feestje pas echie compleet hihi.
De taart moet je er maar bij denken, des te beter voor de lijn..lol.

Je kaartje hierboven is trouwens megaleuk zeg. Zeker vintage maar ook heel fris en vrolijk met die kleurtjes. En dan die stempel...piest pcas hoor euhh past pcies hihi.

Groetjes,
Neltine

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, heel mooi papier, lief afdrukje en mooie details.

groetjes jolande

Babette zei

Wat een schitterende kaart, geweldig ook die stempels van lotv. En de kleuren passen zo mooi bij het papier.
Groetjes Babette

Pops x zei

Hi sweetie this is just gorgeous love the colours that you have chosen, thank you for joining us with our summer theme at Lili of the Valley big hugs Pops x

Yvonne's cardcorner zei

Schitterende kaart Marlies! Met heel mooie details en een erg leuke stempel.
groetjes Yvonne

Agnes zei

Wat een gaaf kaartje Marlies!
Prachtige kleurtjes bijelkaar: helemaal top!
En blogger werkt bij ook nog niet zoals het moet....
groetjes, Agnes

Kaatje zei

wat een cutie!

groetjes,
Annika

Tinie zei

Je kaartje is erg mooi geworden!! Schattig afdrukje en de kleuren zijn zo mooi!
Groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Wauw Marlies wat heb je er weer een snoezig schatje van gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Antoinette zei

This is so sweet and I love the colours.

Thank you for joining us at the ‘Anything Goes’ Challenge and I hope you will join us for our next challenge on 31st May for our 1st year Birthday blog hop with loads of goodies to give away!! Hugs Annie xXx

Michele zei

Such a gorgeous card Marlies. Love the cute image and the details. Thanks for joining us this week at Truly Scrumptious Challenge and DT call. Hugs
Michele x

debby4000 zei

Adorable gorgeous card Marlene
luv
debby

*mieke* zei

Schitterend Marlies! Alles klopt...van papier tot aan de versiering...erg mooi geheel!
Fijn weekend...Mieke

Riet zei

Prachtige kaart Marlies,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Dora zei

een prachtige, lieve kaart, mooie stempel.
heel mooi geheel.
groetjes Dora

Cheryl zei

oh wow this is just gorgoues love the colors and super design bless you for playing at anything goes this week hugs cheryl xxxxx

lisbeth zei

Love your card. thanks for joining us at truly Scrumptious this week

Jennifer zei

Very pretty! The colours are perfect xx Jenny xx

Christa zei

Hoi Marlies , wat een super schattig kaartje is dit !! Dat meisje is zooooooooo lief. Mooi ingekleurd. Papier is super. Creatieve groetjes van Christa.

greet zei

Wat een supermooie en schattige kaart heb je gemaakt. Het lieve stempeltje heb je prachtig ingeklerud.

Groetjes Greet

Elise zei

Oh my goodness! This is so BEAUTIFUL! I love the colors you chose, the lace, the flowers .. everything is WONDERFULLY GORGEOUS!

Hugs,
Elise

Sandra1968 zei

Een superleuke kaart!

Corine van der Zee zei

Een beetje laat maar niet minder gemeend: een erg mooi kaartje! Geweldige kleuren!

Groetjes Corine

Mona Evy zei

Gorgeous card Marlies! Thank you for playing this weeks at Creative Inspirations Wednesday's Challenge!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...