woensdag 29 juni 2011

Truly Scrumptious DT card, Wings

Vandaag gaat een nieuwe twee wekelijkse challenge bij Truly Scrumptious van start met als thema  'Wings'  Dit is mijn DT kaart ervoor.  Mijn team genoten hebben geweldige creaties gemaakt, neem een kijkje op de challengeblog om ze te bewonderen en ik zou het natuurlijk ook erg leuk vinden als jullie met de challenge willen meedoen.


Ik was eigenlijk met een geheel ander soort kaart begonnen maar om een of andere reden wilde die gewoon niet naar mijn zin worden dus heb ik het aan de kant gegooid en ben een vintage kaart gaan maken met deze prachtige afbeelding, die had ik al weet ik hoe lang liggen maar het kwam er maar niet van om een kaart ermee te maken.

Het papier is van graphic 45 - Once upon a springtime en van Pink Paisley - butterfly colletion. Alle randjes met distress inkt vintage photo bewerkt en rondom met de hand genaaid met borduurgaren.
Afbeelding is van een vel van Graphic 45. Tekst stempel van LOTV.
Met de grote en middelgrote retro flower pons van papershaper heb ik uit papier van K & Company bloemen geponst en verder versierd met  roosjes, (die heb ik een klein beetje gesponst met distress inkt en een kleine beetje glitter accenten op gedaan) libelle bedeltje, metalen hoekjes, kantje en stickles accenten.

Challenges:
Craft your days away  Vintage
The shabby tearoom  My favorite things ( papers, vintage, roses)
Emerald faeries  Petals
Wildorchid challenge  Shabby chic friendship

Bedankt voor alle leuke, lieve reacties, ik geniet er zo van, ik ben zo blij dat jullie mijn kaarten mooi vinden en ik hoop natuurlijk dat jullie mijn vintage kaart ook mooi vinden.

Liefs Marlies


63 opmerkingen:

Willy's creations zei

Je heb weer een hele mooie kaart gemaakt Marlies...een topper!

Groetjes,Willy

Sandra zei

Wauw zeg wat een mooie kaart een mooi geheel!!!
Groetjes Sandra

Frouwkje zei

Hoi Marlies,
Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Het past allemaal weer zo mooi bij elkaar!
En het plaatje is geweldig mooi (helemaal mijn smaak ook)!!
Liefs, Frouwkje

arjette zei

Wwoowww Marlies, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt zeg, écht prachtig!!!!!!!!!!!!!

gr. arjette.

Anneke zei

Hoi Marlies, ik vind ze echt prachtig!
Groetjes Anneke

Marijke en Chantal zei

Ik heb met bewondering je kaartje bekeken, wat is dit prachtig gemaakt. Een hele mooi afbeelding, de kleuren passen zo mooi bijelkaar.
Groetjes, Marijke en Chantal

gré zei

wat een geweldig mooi kaartje

groetjes gré

Irene zei

TRULY SCRUMPTIOUS is de enige juiste uitdrukking voor deze prachtige kaart!!!!

Liefs, Irene

*Ellen* zei

prachtig is dit romantische kaartje

corry'kaart zei

hoy marlies
nou dit is echt een hele mooie kaart en ik wens je veel succes met de challengers
groetjes van corry

M@rjan zei

Wow, wat een mooie kaart, Marlies!!
Ik houd wel van vintage en zachte kleuren, prachtig!

Groetjes, Marjan

*mieke* zei

Of ik hem mooi vind??? Meid hij is schitterend!!!
Wat een mooie plaat is het zeg!
Groetjes Mieke

KarinsArtScrap zei

je hebt weer een prachtige vintage kaart gemaakt marlies.
je plaatje is heel erg mooi.

groetjes karin

Corine van der Zee zei

Super!!! Wat een mooie kaart Marlies, echt te gek.
Vind de afbeelding, details en tekst heel mooi bij elkaar passen. Succes met alle challenges!

Groetjes Corine

Wilma zei

Hallo Marlies,
Het is echt GENIETEN.....echt waar. Het is een PERFECT plaatje voor dit PERFECTE kaartje.
Liefs Wilma

Leny Hempen zei

Hoi Marlies

Wat een schatig kaartje.
Echt super lief gemaakt.

Gr Leny Hempen

Trudy zei

Wat een schitterende vintage kaart Marlies!
Groetjes Trudy

janet zei

je kaartje ziet er super uit! vintage blijft gewoon leuk om te maken vind ik.
groetjes,
janet

GerJanne zei

Hoi Marlies,

wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Het is een plaatje, gewoon. De kleurencombinatie is heel erg mooi.
Groetjes,

GerJanne

Sieta zei

Wat een super gave kaart is het geworden, erg mooi gemaakt.

Lieve groetjes Sieta

Noriko zei

Hoi Marlies,
Ik vind je kaart werkelijk prachtig.
Ik heb het papier ook en het is zo mooi.
Super creatie.
Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Frosien zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, Marlies het is een plaatje, erg leuk afgewerkt. Groetjes frosien

Riet zei

Ohhh wowwww Marlies,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Anneke. zei

Wat een schitterende kaart! Prachtig van kleur. Een heel mooi geheel.
Groetjes Anneke.

chantal en sygrid zei

schitterende kaart marlies
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Gretha zei

Prachtige kaart en zo romantisch geheel.
Toppie.
Groetjes Gretha

Dora zei

prachtige kaart! daar hou ik ook wel van.
sprookjesachtig.....
groetjes Dora

Hannie St zei

Wauw Marlies, ziet er heel mooi uit,

groetjes, Hannie

Pops x zei

Gorgeous creation sweetie ♥ Pops x

Christine zei

Super Marlies! Heel mooi en van die kleuren daar ben ik helemaal weg van!
Liefs
Christine

Marion zei

Wat een prachtige kaart, Christine!
Het papier is zo mooi!
groetjes marion

Christa zei

Hoi Marlies , ik vind hem prachtig !! Wat een mooie vintage kaart. Die afbeelding is super !! Creatieve groetjes van Christa.

Elise zei

GASP!!!!! OH MY WORD!!!! This is just ... amazingly gorgeous!!!! I am in love! lol!!!! I love the vintagey shabby chic feel to this and your details are just STUNNING!!!!!

Hugs,
Elise

Doreen zei

This is gorgeous.Thanks for sharing this with us at CYDA.xxx

yvon zei

Die is echt schi te rend. Super mooie kaart Marlies.
Groetjes, Yvon

Pia zei

woooow so wonderful card with lovely details
hugs Pia

Maia zei

Wow echt schitterend gemaakt die bloemetjes zo mooi!!!
Ik heb dat papier ook nog liggen en kom er niet toe om er in te gaan knippen zo jammer!
Als ik dit zie echt geweldig!
Groetjes Maia

Wybrich zei

wat een schitterende kaart! alles is even mooi en past mooi bijelkaar!

Elly zei

Het is een prachtige kaart!Ik heb het papier ook nog en vind het ook zo mooi,dat ik er nog niet toe kan komen om het te gebruiken!

Groetjes Elly

* Shaz * zei

Fabulous card, thank you for joining us at CYDA this time, hope you will join us again good luck xx

Babette zei

Schitterend kaartje weer en prachtige kleuren gebruikt. Mooi geheel.
Groetjes Babette

Angela zei

Wat een schitterende kaart..... alles super mooi bij elkaar gezocht!!!
Je andere creaties zijn ook allemaal toppie!!!
grt Angela

greet zei

Het is een plaatje!
Zo mooi en sfeervol!

groetjes greet

Jopie zei

Prachtige kaart met mooie bloemen en de kleuren passen erg mooi bij elkaar.
groetjes jopie

marja zei

Wooow marlies wat een schitterend kaartje!!!! Zulke mooie zachte kleuren!

Lieve groetjes Marja.

Mirande zei

Hoi Marlies,
En of ik je kaartje leuk vind. Ik vind hem geweldig! Alles past perfect bij de afbeelding. Het is een erg mooi geheel in vintage stijl. Super.
Groetjes Mirande

Tinie zei

Wat een mooie vintage kaart!! En ook een mooie takststempel!
Groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Wauw Marlies het is sprookjesachtig mooi!
Groetjes Jolanda.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind het ook een sprookje Marlies, wat een prachtig kaartje!
Groetjes van Jacqueline

manuela zei

Wwoowww Marlies, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, het is net een sprookje

groetjes Manuela

Agnes zei

Wat een onzettend mooi kaartje Marlies.
Mooie kleurencombinatie! Helemaal top!
Groetjes, Agnes

Patricia zei

WAUW wat een ontzettend mooie kaart! Dat je deze afbeelding zo lang hebt laten liggen...zonde. Nee hoor heel herkenbaar, bij mij puilt de kast ook uit, hihi. Groetjes Patricia

Liz's creative corner zei

Wow gorgeous card hun, love the vintage feel to it, hugs Liz xx

Kim Piggott zei

Oh wow!
Such a beautiful creation!
hugs
kim x

Sheri zei

Love this paper! I forget about it?? Stunning card! Thanks for sharing with us this week at The Shabby Tea Room ;-)

Teresa zei

This is a superb card Marlies, wonderful.
Teresa xx

Cheryl zei

Your card is gorgeous! I love the vintage feel and all the beautiful details.


~Cheryl~
Stop by my blog to check out my blog candy!

Uhooi zei

Uhooi,,
Wow,, Het is een mooie, lieve en mooi,,,

Uhooi.blogspot.com

Heather Jensen zei

WOW! That was a lot of comments to scroll through. This is STUNNING Marlies. I love the paper and all your shabby details. :)
Hugs~

alina zei

heel erg mooi kaartje, Marlies!
bedankt voor je leuke reactie!
groetjes, Alina

Malin ~ Lillpiga zei

Your card is absolutely stunning! Thanks for joining us at WOC! Unfortunately in order to qualify for the drawing you are only allowed to combine the entry with two other challenges. We would sure hate for you to miss out on any opportunities to win the prize so welcome back in our new challenge! :)

Sincerly Malin

Kim zei

WOW!!! Dit is weer zo'n prachtige kaart! Echt super!

Groetjes Kim

Marijke zei

Wat gaaf!!!Schitterende kaart!!!
Groetjes,
Marijke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...