woensdag 19 oktober 2011

Schudkaart Truly Scrumptious


De nieuwe challenge bij Truly Scrumptious gaat vandaag van start met als thema - een schudkaart.
Ik heb heel diep in mijn geheugen moeten tasten van hoe doe ik dat ook alweer en natuurlijk deed ik het niet goed, ik heel wat afgeschud met deze kaart maar dan van frustratie. Ik heb nog nooit zoveel een kaart in en uit elkaar gehaald en eigenwijs als ik ben, begin ik dan niet een nieuwe, maar ploeter gewoon door. Ik ben dan ook niet echt tevreden met het resultaat maar het moet maar, mijn knutsel tijd was om.
Omdat te veel details de afbeelding zouden overheersen heb ik het vrij rustig en eenvoudig gehouden.


The new challenge at Truly Scrumptious starts today and this time we have as theme - A shakerbox card.
I had to go far back to remember how to make these and of course I did it all wrong. I realy shook this card but that was more out of frustration. Instead of starting a new one I carried on with this one and I'm not realy satisfied how it turned out but it will have to do, I ran out of time.
I didn't add too many details but kept it simple otherwise they would dominate the cute image.

Het papier is van Making memories en K & Company, alle randjes met distress inkt bewerkt.
Stempel van Lily of the Valley, gekleurd met derwent potloden, op het dakje glitters en met dimensional paint sneeuwvlokjes gemaakt  (een voorloper van de perlen pen?? Ik heb het minstens tien jaar)
Een stukje mica voor het venster en wat glitters voor de schudsneeuw.
Ovaal en geschulpt ovaal Nestabilite en een Martha Stewart Hulst pons.
Verder roosjes en cherryblossoms, koordje, kantje, lintje en een brad.

Challenges:
Wild Orchid  - Christmas fun
LOTV   - Warm and cozy
Winter wonderland   - Robin redbreast

Met mijn eerste halloween kaart heb ik de challenge bij Stamptacular Sunday challenge-  So distressing gewonnen, waar ik natuurlijk heel erg blij mee ben,  als het goed is heb ik een bon van Simon says stamp en twee digi's gewonnen.

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening van deze kaart,

Liefs, Marlies

59 opmerkingen:

Pouwla zei

Hoi Marlies,
ondanks je vele geschud is je kaart toch heel mooi geworden! hihi. Ik vindt hem in ieder geval geslaagd. En gefeliciteerd met je gewonnen halloweenkaart!
Fijne dag, groetjes Pouwla.

Christa zei

Hoi Marlies , ik heb wel zitten lachen tijdens het lezen van je bericht....Ik zag het al helemaal voor me ; jij in gevecht met je schudkaart. Maar het resultaat is prachtig !! Ik vind het een erg mooie kerstkaart geworden. Ik heb nog nooit een schudkaart gemaakt.... Misschien toch maar eens proberen. Christa.

*mieke* zei

IK vind het resultaat ook schitterend Marlies! In een grijs verleden heb ik heel wat schudkaarten gemaakt...maar nu ik dit zo ziet begint het wel weer te kriebelen:-)
Gefeliciteerd met je prijs, je kaart was dan ook een toppertje!
Groetjes Mieke

Dora zei

gefeliciteerd!
deze kaart is ook prachtig, ondanks dat je het 'rustig'hebt gehouden met details. het papier doet het het ook met die kleuren en dan hoeft je het niet 'weg te stoppen' toch?.(:
prachtige resultaat!!
groetjes Dora

Neline zei

Hoi Marlous, ook ik zie je gevecht voor me! Wat een frustraties zal dat opgeleverd hebben.
Maar ik vind je kaart prachtig geworden, niets mis mee.
groetjes
Neline

Jolanda zei

Hoi Marlies,
je schudkaart is prachtig geworden! Niks van te zien hoor, dat deze zo vaak uit en in elkaar is gezet :-))
proficiat met je gewonnen prijs, je kaart was ook superzzz!
grtz Jolanda

KarinsArtScrap zei

nou ik vind dat je best tevreden mag zijn marlies ik vind het een mooie kaart.
schud ermaar op los zou ik zeggen hahahaha.

groetjes karin

Wendy Kamp zei

Hij is echt heel gaaf geworden Marlies! Ik kan me voorstellen dat je er even mee gestoeid hebt haha. Ik zou zo gauw ook niet meer weten hoe je een schudkaart maakt. Maar je resultaat is prachtig!

Groetjes,
Wendy

Frosien zei

Wauw, wat een leuke kaart, een mooie stempel en errug leuk gemaakt. Een 10 met een griffel...Groetjes frosien

Anneke zei

Wauw helemaal super Marlies! Kan me voorstellen dat je soms heel wat geschud hebt, als het niet lukte :) hii..
Groetjes anneke

Wilma zei

Hallo Marlies,
Schud jij die frustraties maar lekker van je af ☺☺☺.....als je maar niet te hard schud.
Je schudkaart is om van te schudden zoooo MOOI.
Liefs Wilma

*Ellen* zei

nou vind het een prachtig resultaat met je geschud hoor

Thea zei

Gewoon doorschudden! De kaart is heel leuk. Vroeger toen ik begon met kaarten maken ook wel gemaakt, je had toen speciale bolle micamodelletjes.

Groetjes Thea

JOKE zei

Eind van het jaar hoop ik ALLEMAAL van dit soort kaarten te krijgen!!!! Maar dat zal niet lukken denk ik ;-) Wat is ie mooi zeg!!!
Liefs Joke

Trudy zei

Het is een prachtige kaart geworden Marlies!!
Groetjes Trudy

Linda zei

wat een prachtige kaart
gr linda

Elly zei

Voor ons lijkt het een heel mooi kaartje,maar ik kan me voorstellen als het zoveel moeite kost,je het echt even helemaal hebt gehad!

Groetjes Elly

Noriko zei

Hoi Marlies,

Schattig kaartje met mooi details.
Ik vind de kleur ook erg mooi.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Angela zei

Haha.. ik zie het helemaal voor me; jij in gevecht met je kaart....en volhouden hè!?!?!? Schitterend!!!
Je kaart is échter méér dan geslaagd hoor; erg mooie kleuren en prachtige details!!! Een pluim waard!!!
grt Angela

creacora zei

hoi Marlies ik vind je schutkaart super leuk , een oude techniek maar o zo leuk !!

Groetjes Cora

Annerieke zei

Hey Marlies,

Je kunt niet zien hoor, wat je allemaal hebt "uitgespookt" met het materiaal, erg leuke kaart geworden. Dit is dus een kaart met een "verhaal", daar heb ik er ook veel van :-). Toevallig kwam ik van de week mijn kratje met schudmaterialen nog tegen, misschien binnenkort ook maar eentje maken?

gr Annerieke

Marijke en Chantal zei

Ik zou ook even moeten denken hoe je zo'n schudkaart ook alweer maakt, erg lang geleden. Maar ze blijven leuk, prachtig geheel!!! Gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes, Marijke en Chantal

nicolet zei

Oja, erg leuk geworden!!
Groetjes Nicolet

Jannie zei

Hoi Marlies wat een super gave schudkaart is dit.
Vroeger (ha ha) heb ik ook wat schudkaarten gemaakt super leuk vond ik ze.
Ondanks dat het niet mee zat is hij toch heel mooi geworden hoor.

groetjes Jannie

Malin ~ Lillpiga zei

Hi!

Thanks for joining us at WOC with your gorgeous card! :)

Regads Malin

Irene zei

Proficiat met de prijs voor je schitterende Halloween kaart Marlies.
Dit is ook weer zo'n beauty en helemaal niet te zien dat het zo'n struggle is geweest!!!

Irene

Ira zei

Nou meid, het is je prachtige kaart niet aan te zien dat je er zo mee 'hebt gevochten' Marlies ha ha ha! Vind 'm enig geworden en de ontvanger kan er lekker mee 'spelen'. De afbeelding heb je super ingekleurd! Groetjes, Ira

chantal en sygrid zei

schitterende kaart marlies
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Leny Hempen zei

Hoi MARLIES

Het is een prachtig kaartje geworden.
Echt super lief en mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

manuela zei

nou ik vind dat je best tevreden mag zijn marlies ik vind het een mooie kaart geworden.

groetjes Manuela

marja zei

Nou ik vind het een schitterend kaartje Marlies!!!!

Lieve groetjes Marja.

Lia zei

Hij is in ieder geval superleuk geworden,

groetjes Lia

heidy zei

Oh Marlies,soms kom je ergens echt niet meer uit,ik zou ook zo effe 1 2 3 niet meer weten hoe datmoet haha
Toch is die weerheel mooi geworden!
Groetjes Heidy

Nellie zei

Wat een beeld van een kaart nou ik heb er nog nooittttttttt een gemaakt ik vind het knap hoor kan je mij het komen leren ihihihihh

Liefs Nellie

corry'kaart zei

hoi marlies
ja kan dan wel aan het schudden geweest zijn om het goed te krijgen maar het resultaat is dan ook meer dan prachtig!
groetjes van corry

marion zei

Sodeknetters Marlies, wat is dat onwijs mooi geworden zeg ! Liefs, Marion

Cards by Jol zei

niets mis mee met deze kaart, ik vind het een plaatje, leuk gedaan met de "schutsneeuw".

groetjes jolande

Liberta zei

Hai Marlies,

Kan niet aan je kaart zien hoor dat je hem honderd x uit elkaar gehaald heb. En dat je hem suf geschud hebt uit frustratie.
Hij ziet er gewoon goed uit. Zou ook niet weten hoe je het moest maken zo'n schudkaart.
Zelfs niet uit mijn donkere geheugen.
Jij hebt een mooie schudkaart hier op je blog neer gezet en succes met je challenge.

Liefs, Lieb

Corine van der Zee zei

Heel mooi kaartje, prachtig papier en wat een lief stempeltje! Mooie afwerking.
Gefeliciteerd met het winnen van de challenge!

Liefs Corine

Marianne zei

Oh wat herkenbaar zo'n gestoei met een kaart. Ik ben er ook aan één bezig en daar heb ik ook heel wat mee gestoeid. Maar het resultaat is schitterend en er is niets van te zien. Mooie afbeelding en heel mooie kleuren.
Groetjes Marianne

Jolanda Cuper zei

Soms kun je vreselijk prutsen ,met een kaart en denken dat het niets is geworden. Maar in jou geval is het schitterend geworden en heb je niet voor niets zo geprutst!
Groetjes Jolanda.

downrightcrafty zei

a gorgeous creation and fabulous image thank you for joining us at the Winter Wonderland
Hugs Kate xx
ps I have some new candy if you are interested :)

Mirande zei

Hoi Marlies,
Wat leuk om weer eens een schudkaart voorbij te zien komen. Vervelend en frustrerend kan het zijn als iets niet lukt zoals jij in je hoofd hebt. Heel herkenbaar ook voor mij. Maar ik vind je kaart weer geweldig.
Groetjes Mirande

Christine zei

Wouw wat een prachtige kaart Marlies! Zo zou ik er wel willen krijgen met de kerst :-)
Liefs
Christine

Fleur zei

A stunning card Marlies, love the image and the snow
HUGZ Fleur xXx

arjette zei

Ik vind je kaartje geweldig leuk hoor!!! Goed gelukt ondanks dat het je heel wat tijd heeft gekost.....

gr. arjette.

Agnes zei

Ondanks je gestoei is het een hartstikke leuke kaart geworden!
Zelf moet ik nog blizters mét een hobby boekje voor schudkaarten ergens hebben liggen, als de zin daar is ga ik ze eens opzoeken :)
groetjes, Agnes

Anneke zei

wat een super mooie en leuke kaart is dit.

Katarina zei

I love the twine frame around the oval, beautiful! Thank you for joining us at the LOTV challenge blog!

debby4000 zei

Wonderful, adorable card Marlies.
luv
Debby

Patricia zei

Ooh hij is echt superleuk geworden zeg. Leuk zo'n schudkaartje. Ik heb dat ooit ook eens gedaan, maar inderdaad...hoe ging dat ook alweer...hihi.
Die van jou is echt leuk hoor. Grt Patricia

Babette zei

Je ziet het er niet vanaf hoor, vind je kaart erg leuk geworden.
Groetjes Babette

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marlies.

Liefs Riet.

Martha zei

Hee Marlies, wat een prachtige kaart is dit!!!
Groetjes,
Martha

Sandra1968 zei

Dit is een beauty!

Wybrich zei

ik vind je kaart erg mooi!
denk niet dat ik aan een schudkaart begin, nadat ik jou verhaal gelezen heb (zou niet eens meer weten hoe je zoiets ook alweer kunt maken)

Inger zei

This is GORGEOUS Marlies!!!
Wonderful work, love it!!

♥ Hugs, Inger

Bernadet zei

ik vind het een prachtig geheel Marlies, ondanks je 'gevecht' haha

Lia zei

Een hele late reactie, maar ik wilde je toch even laten weten dat ik je schudkaart echt prachtig vind. Het blijft een leuke techniek die helaas door al het scrapgeweld letterljk een beetje ondergesneeuwd is geraakt. Ik heb er door jou weer zin in en ga er ook weer een paar maken!
Groetjes, Lia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...