zondag 15 januari 2012

Gewoon zomaar

Eindelijk heb ik vandaag tijd kunnen vinden om een kaart te maken, gewoon zomaar, niet voor een DT bedoel ik. Alleen was mijn inspiratie op dus heb ik sketch gezocht, dat vind ik makkelijker dan zelf verzinnen.


Het papier is van Maja, rondom met de hand genaaid. Stempel is van  Magnolia gekleurd met distress inkt.
Ovaal en geschulpt ovaal Nestabilite, pons van Avec en EK. Bloemen van Wild Orchid en een paar plakparels.

Challenges:
Just magnolia  Sketch
Wild orchid challenge  Anything goes
Paper play  In stitches

Een kort bericht deze keer want ik moet nu eerst de ravage opruimen en dan ga ik aan mijn blog ronde beginnen.

Hebben jullie ook last van een 'spokende' leeslijst? Ik zie blogs komen en gaan en blogs waarvan ik zeker weet dat ik ze volg verschijnen al helemaal niet in mijn lijst. Ik heb daarom verschillende blogs verwijderd, sommigen die ik toch niet echt volg (challange blogs) maar sommige wel. Dus mocht je mijn hoofd zien gaan, ik kom wel weer terug hoor maar dan weten jullie waarom dat is. Ik hoop dat het helpt. (ik heb google Chrome dus daar ligt het niet aan)

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaart en zoals altijd ben ik heel benieuwd wat jullie hiervan vinden, ik waardeer het zo!! Eventuele tips over het inkleuren met distress zijn ook welkom, dit is tenslotte pas mijn tweede poging en ik moet nog veel leren.

Liefs, Marlies



69 opmerkingen:

Diana zei

Superkaartje Marlies, ik werk eigenlijk altijd vanuit een sketch, hoewel het eindresultaat vaak toch wel weer afwijkt van de oorspronkelijke sketch.
En ik heb even kritisch naar je distress poging gekeken, maar ik vind het super (zeg ik, ook pas 2 of 3 keer een stempel met distress ingekleurd.....) Toppie, toppie.

Groetjes Diana.

Tinie zei

Wauw prachtig!! Deze kleuren zijn zo mooi!! Ik werk ook graag met een sketch en deze is erg mooi!
groetjes Tinie

Anoniem zei

Heyyy hallo,
Het kaartje is weer geweldig geworden, supermooi ingekleurd!!Dat maja Design papier blijft ook zooo gaaf.
Ik zie hem vandeweek wel in het echie.....
groetjes ilonka

Ira zei

Lekker hè, om ook eens iets gezelligs voor jezelf te maken? Schattig kaartje met prachtige warme kleuren, weer iets moois Marlies! Groetjes, Ira

Elly zei

Ja,met een schets gaat het altijd even iets gemakkelijker.Je hebt een pracht van een kaartje gemaakt,de kleur combinatie blijft schitterend!

Groetjes Elly

Leny Hempen zei

Hij is weer prachtig mooi Marlies.
Echt super lief.
Geweldig mooi van kleur.

Gr Leny Hempen

Exclusively by Mel zei

Oh what a gorgeous card! I love this image, she's so pretty!
And your design is beautiful.
Love, Mel. xxx

Tinie zei

Wat heb je Tilda prachtig ingekleurd!!! Super hoe je het gezichtje hebt ingekleurd, een schitterende kaart!!!

Groetjes Tinie

Jolanda zei

Allereerst bedankt voor je leuke reactie op mijn mini-challenge!
een kaart naar mijn hart met al dat paars! gewoon prachtig:0)
grtz Jolanda

Wendy Koorevaar zei

Ik vind hem super mooi! Prachtig met deze tintjes bij elkaar!

Liefs,
Wendy

Sandra zei

Wauw erg mooi geworden, en de kleur paars helemaal super!!! Je kleurwerk vind ik ook mooi!!
Groetjes Sandra

heidy zei

Ik heb precies het zelfde probleem als jij,wist enkeld niet hoe ik het moest omschrijven haha
Wat is je kaart weer prachtig Marlies!
Groetjes Heidy

Cobie zei

Wat een leuke kaart, Marlies!

Groetjes Cobie

GerJanne zei

Hoi Marlies,

weet je sta grappig was? Ik kijk altijd eerst even de foto en ga dan de tekst erbij lezen. Ik dacht als eerste: Tjee, wat heeft Marlies een leuke sketch bedacht. Hahahahahaha.....lees ik dat je geen inspiratie had en een sketch hebt opgezocht. Wat een mop. Ik vind hem dus heel leuk en je kaart is prachtig! Je kleurt ook wel heel erg mooi in! EN dan de bloemen erbij.....
Ik heb geen last met blogger en ook niet dat jij er last van hebt, want ik zie jouw berichtjes in mijn sidebar en ik zie dat jij bij mij gewoon kan reageren.... Hopelijk is het bij jou snel opgelost!

Groetjes,

GerJanne

Plony zei

Superdesuup-gaaaaaaaf kaartje zeg, ik weet de juiste woorden niet eens te vinden, hihi. In ieder geval is duidelijk dat ik hem helemaal geweldig vind en wat is ie ook mooi ingekleurd, TOPPIE!!
Groetjes,Plony

Marijke en Chantal zei

Schitterend kaartje, prachtig de met de hand genaaide rand! Het afdrukje heb je weer top ingekleurd. Dat wat jij hebt met de nieuwe berichtjes in de dashbord lijst heb ik ook, ik krijg ook niet alle nieuwe berichten te zien van blogs die ik volg! Ik weet ook niet hoe ik dit op kan lossen.

Fijne zondag verder,
Marijke en Chantal

Riet zei

Wat een schitterende kaart Marlies.
Lief dat meisje,mooi ingekleurd.
Prachtig papier gebruikt.

Liefs Riet.

Christine zei

Prachtig kaartje weer! Wat een mooie kleuren en heel leuk met dat genaaide randje!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

je kaart is weer prachtig marlies en een leuke sketch heb je uitgezocht.


groetjes karin

Sieta zei

Prachtige kaart Marlies.
Jij komt bij mij gewoon in de sitebar hoor.
Wat een gedoe toch aldoor met blogger hé, als het niet de een is is het wel weer wat anders.
Hopelijk kan je het op deze manier oplossen.

Liefs van Sieta

scrapcreations-judith zei

Heel erg lief kaartje, Marlies. Het gaat i.d.d. niet erg makkelijk op het ogenblik het bloggen. Ik heb steeds als ik naar een site toe wil dat het beeld helemaal wit wordt. Ik hoop dat het allemaal tijdelijk is.
Groetjes Judith

gré zei

hoi hoi je hebt een heel mooi kaartje gemaakt
heel mooi ingekleurd
en met blogger is het nu echt waardeloos ik heb het ook en kan bij heel veel mensen niet reageren vind dit niet leuk

groetjes gré

Esther zei

Niks mis mee toch een sketch van iemand anders.
Vaak(bij mij meestal) is de sketch ver weg van het origineel.
Je kaart is leuk geworden hoor.

Groetjes esther

Ellen zei

Hoi Marlies,

Wat een geweldig kaartje, prachtige kleuren en stempel. Mooi ingekleurd hoor, ik ben trouwens ook nog altijd aan het oefenen met de distress inkten. Er wordt door "de profs" gezegd, blijven oefenen, oefenen en oefenen;-). Het is inderdaad zo, ik kom ook steeds weer een stukje verder.

Groetjes en tot gauw weer,
Ellen

Patricia zei

Mooie kaart heb je gemaakt Marlies. Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt ook zoooooo prachtig. Groetjes Patricia

Berlinde zei

Schitterend kaartje Marlies!!
Bij mij verschijnen ook niet altijd alle blogs die ik volg in mijn leeslijst. De ene keer wel, de andere keer niet. Heel vervelend.
Lieve groetjes, Berlinde

Joke zei

Dat ziet er weer heel erg mooi uit Marlies. Prachtig in deze paarstinten. Leuke sketch ook.
groetjes Joke

marja zei

Schitterend kaartje Marlies, supers!!!! Echt geweldig mooi ingekleurd!
Ja met blogger lukt het niet erg he!! Ik heb zelf google chrome gedownload, en heb nu nergens meer last van.

Lieve groetjes Marja.

Irene zei

Beeldige kaart Marlies en even op zoek naar een sketch is toch helemaal niets mis mee?? Tips over het inkleuren?? Die heb je volgens mij helemal NIET meer nodig, zelfs al die schaduwtjes er om heen zijn wel zo gaaf, daar durf ik niet eens aan te beginnen!!!!!
Ik heb soms dat ik geen reactie kan achterlaten of zie uitsluitend een groot wit vlak en kan niet scrollen. Dan switch ik van Internet Explorer naar Firefox. Sommigen zijn over gegaan op Google Chrome..het is volgens mij echt niet iets van Blogger maar al met al wel vervelend!

Liefs, Irene

Jolanda Cuper zei

Schitterend gemaakt! prachtige kleuren en super mooie details! Groetjes Jolanda.

Martha zei

Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren!!
Ik heb precies hetzelfde met de blogs in mijn dashboard. Sta wel in hun volglijst, maar ik krijg van hen geen updates. Heel lastig. Schijnt dat het een bekend probleem is en ze er een oplossing voor proberen te vinden. Tot nu toe nog niet dus!
Ik heb google chrome en nog wel problemen hiermee dus!!! Hoop dat het snel wordt opgelost, want ik mis nu wel leuke creaties van mede blogsters!
Groetjes en fijne avond,
Martha

marion zei

Hij is schitterend Marlies !! Wat een supergaaf kaartje, die stiksteekjes maken het in mijn ogen echt af. Liefs, Marion

corry'kaart zei

hoi marlies
je hebt er een geweldig leuke kaart van gemaakt en in die zachte kleuren hartstikke lief!
zelf werk ik zo goed als nooit met een sketch maar vind het wel een idee voor mij want soms weet je totaal niet hoe iets gaat worden:-))
groetjes van corry

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje, mooie kleuren en details!
Groetjes van Jacqueline

*mieke* zei

Mooie kaart Marlies en met een sketch is helemaal niks mis hoor...alléén erg makkelijk op z'n tijd:-)
Groetjes Mieke

Rachel zei

Weer een prachtig kaartje Marlies!!!
Schitterend.......liefs Rachel

Janny zei

Prachtige kaart en ook erg mooie bloementjes heb je gebruikt. Groetjes Janny

Annerieke zei

Erg mooie kaart Marlies. Mooie kleuren, ook de afwerking is super. Afdrukje is mooi ingekleurd, zo lief ook!

gr Annerieke

Liz's creative corner zei

Hi hun, wow awesome card, love this Tilda, fab layout and papers, love your colouring too,hugs Liz xx

Marianne zei

Wat is deze weer mooi geworden. Zo mooi van kleur en gekleurd.
Leuke sketch. Wil ik ook nog gaan maken. Maar het weekend vlegt voorbij.
Groetjes Marianne

Wilma zei

Hallo Marlies,
Wat een JUWEELTJE.....een echte à la Mies ☺☺☺.
Ook je kaartjes hieronder zien er PRACHTIG uit en de babykaart is zooooo LIEF.
Liefs Wilma

Dora zei

schitterend kaart in een pracht van kleuren papier!!
hartstikke leuk ingekleurd.
mooie kaart.
tja ik heb wel een beetje last van dat ik nieuwe berichten van anderen en van mijzelf niet direct zichtbaar is. en het rare is als ik naar reacties ga kijken dat laat het alles weer op en dan komen de nieuwe berichten wel. maar ga ik terug dan zijn ze niet meer zichtbaar. daarom ben ik soms wel te laat met reageren.
poosje terug kon ik bij jouw niet reageren omdat er geen reactie veld zichtbaar was. dan probeer ik het later nog eens en zoals je ziet dan lukt het weer, maar zo ben je wel een hele avond zoet. hihi. veel geduld moet ik hebben, ook omdat we een langzame verbinding hebben. we wonen te ver van de bewoonde wereld om ADSL te krijgen. en met zo'n dongel hebben wij geen ontvangst. mobiel-telefoon bij ons gaat daarom ook moeilijk.
groetjes Dora

arjette zei

Wat een super mooi kaartje!!!!
Ik vind je kleurwerk super zeg!!!! Ik heb al vaker geprobeerd om met distress inkt in te kleuren maar zo mooi als bij jou heb ik het nog niet voor mekaar gekregen!!! (en dat gaat ook niet lukken ben ik bang!!) Ik ben toevallig ook een kaartje aan het maken met dit stempeltje, wat is die leuk hè!!!

groetjes Arjette.

Marrie zei

Hallo Marlies,

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
Mooi van kleur en het papier is super wat je heb gebruikt.

Groetjes Marrie

Janny zei

Wat een schitterende kaart zeg, zulke mooie kleuren, prachtig papieren bloemen, liefs Janny

Nellie zei

Wat een prachtige kaart marlies en mooie kleuren topppie gemaakt

Liefs Nellie

Tracy zei

Beautiful Marlies! I love the offset DP design and you always make the prettiest flower arrangements on your cards. The purple is fun too. :-) Hugs!

Annette zei

Wat een schatje, Marlies. Zo mooi ingekleurd en alles past precies bij elkaar.
xoxo Annette

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtig kaartje, hele mooie kleuren en mooi papier ook. Groetjes, Ankie

Jannie zei

Hoi Marlies wat een prachtig kaartje is dit.
Heel mooi van kleur en je bloementoef is ook zo mooi.
En ik vind dat je het stempeltje super mooi hebt ingekleurd ik doe je het niet na hoor.(lol)

Groetjes Jannie

Christa zei

Hoi Marlies , ik had ook veel problemen met Blogger. Maar ik had nog geen Chrome ; dus bij mij is het nu opgelost gelukkig. Vervelend he , als het niet werkt zoals dat je wilt.... Je kaart ziet er supers uit !! Mooi in paars. Voor een 2e keer inkleuren met distress ziet het er wel gaaf uit , hoor. Ik ga dat ook steeds leuker vinden , met distress. Help.... moeten we weer kleurtjes gaan aanschaffen !! Christa.

Anneke. zei

Prachtige kaart! Mooi papier en erg mooi ingekleurd.
Groetjes Anneke.

Thea zei

Prachtige kaart en wat is dit prachtig papier! Je kleurwerk is ook heel mooi. Ik vind het heel leuk om te kleuren distressinkt en ga vanmiddag nog een poging wagen, nu eerst de hh-klusjes.

Fijne dag,
liefs Thea

Pop's Cards zei

Morning sweetie this is gorgeous hugs pops x

debby4000 zei

Wonderful and adorable card.
luv
Debby

Liesbeth zei

Je kaartje is prachtig Marlies.
Je hebt een de sketch ook super gebruikt moet ik zeggen.
gr. liesbeth

Maia zei

Volgens mij heb jij geen tips nodig voor het inkleuren met distress, ik wilde net als reaktie geven....wat prachtig ingekleurd met zulke mooie kleurtjes bij elkaar!
Doe je dat met een waterkwastje?
Ik heb dat nog nooit gedaan ga toch ook eens een keer een stempelafdrukje proberen als ik wat langer kan zitten.
Prachtig vind ik je kaartjes altijd!
Fijne week,
lieve groet Maia

Nicole zei

Tis een plaatje, Marlies!! Prachtig ingkleurde Tilda, mooie kleur paars en lieflijke bloemetjes. Oftewel een bjoetie weer!! Liefs, Nicole

Corine van der Zee zei

Geweldig leuk en mooi kaartje, het inkleuren gaat volgens mij helemaal goed, erg mooi gedaan!

Liefs Corine

M@rjan zei

Schitterend Marlies, wat een mooie indeling en kleurencombinatie! knap gedaan, dat kleuren!

Groetjes, Marjan

sjouks kaarten zei

Heel mooi!
De kleuren passen goed bij elkaar en zo'n naairandje staat altijd mooi.
Groetjes Sjoukje

Agnes zei

Beeldschoon kaartje is het weer Marlies!
Ik heb deze sketch ook eens gepakt maar of ik
'm afkrijg deze week.....bovendien ben ik niet
zo van de challenges maar je maakt het jezelf
wel een stuk makkelijker. Dus wie weet..... voor
de toekomst...
groetjes, Agnes

Kaatje zei

wat een prachtige kaart! Erg mooi in die paarstinten!

groetjes,
Annika

Angela zei

Wat een schattig kaartje Marlies.... erg mooie kleurtjes!!!
grt Angela

Sandra zei

Prachtige kaart met mooie kleurtjes en een lief stempeltje Marlies!
Liefs, Sandra

Vicky zei

Hi sweetie gorgeous card I love the image she is lovely & I love the colour its so pretty hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Diana zei

Schitterend mooi kaartje weer Marlies.
Groetjes Diana.

nicoleqmullen zei

Beautiful card, I love the image and the colours. Thanks so much for playing along with Paperplay this week!!

Kirsty-Anne (Kitty) zei

Hi Wow oh my you don't need any tips your colouring is super !! She really is beautiful ! She is so lovely to colour. I adore your papers the panels are really lovely ! Flowers are beautiful ! Such a gorgeous creation ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...