dinsdag 17 januari 2012

Kitty Katastrophe

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien gemaakt met een 'stoere meiden'stempel, tenminste daar vind ik het voor geschikt.


Het mooie papier is van Fabscraps - Purple floral en High Tea Garden Party.
Stempel is van Whimsystamps ( Kenny K) Kitty Katastrophe gekleurd met derwent potloden. Rondom Kitty heb ik wat Tule gedaan.
De hekjes zijn gemaakt met een mal van Crealies, de randjes heb ik met wat zwarte inkt bewerkt. Net onder de hekjes is nog een stukje paarse Lint te zien.
Het uithangbord is met een creatable gemaakt, de tekst is van LOTV. Verder nog wat roosjes, die ik met glimmermist heb bespoten en takjes.
Bijna alles wat ik heb gebruikt kan je vinden in de Krea Teja webwinkel.


Challenges:
Lets ink it up  Anything goes
Craftycatzweekly  Something new (new stamp)
Crafts and me  Anything goes

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaart en ik ben blij dat jullie mijn distress kleurwerk goed vinden, ik moet nog wel veel oefenen maar dat komt wel.
Hopelijk vinden jullie deze kaart ook mooi, ik vind het wel wat anders dan ik normaal gesproken maak maar ik probeer graag allerlei merken stempel uit.

Liefs, Marlies



58 opmerkingen:

Noriko zei

Hoi Marlies,

Wat een prachtige kaart.
Ik vind de kleurencombi geweldig.
Je heb het weer super gekleurd met distress.
Wat is dat ook weer leuk om te doen hé.
Prachitg papier is dit ook.
Had ik nog niet gezien.
SUPER hoor!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Jolara zei

wat geweldig mooi liefs Joyce

gré zei

een heel erg lieve stoere meiden kaart

groetjes gré

KarinsArtScrap zei

nou marlies ik zou het niet erg vinden als ik hem ook door de brievenbus kreeg voor mijn verjaardag hoor.
ik vind je kaart prachtig.

groetjes karin

Unknown zei

Wat een snoeppie van een kaart echt leuk voor meiden stoer hoor en die kleuren zo mooi

Liefs Nellie

Marrie zei

Hallo Marlies,

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Lekker stoer is die stempel.
En dat papier er bij is super leuk.

Groetjes Marrie

marja zei

Wauw Marlies wat is dit een ontzettend gave kaart, echt woooow!!!!!
Het papier wat je heb gebruikt is ook erg mooi.

Lieve groetjes Marja.

Jolanda zei

wat een supergave kaart heb je gemaakt marlies! leuk toch om verschillende stempels te gebruiken, zo blijf je ons verrassen:0)
grtz Jolanda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

inderdaad, een stoere meiden kaart, prachtig.

groetjes jolande

Neline zei

Wat een prachtige stoere meidenkaart! Heel mooi van kleur.
groetjes
Neline

Unknown zei

Heerlijk, wat een toffe meidenkaart Marlies! Geweldige kleurencombi en ik vind je LO ook helemaal top! Gaaf met die losse hekjes erbij! Groetjes, Ira

Marjan zei

Op jouw kaartjes zitten altijd zoveel mooie details, het is weer een bjoetie!

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Wauwww wat een beauty!!! Ik kan van alles verzinnen, maar hij is gewoon TOP!!!

Groetjes Tinie

Wilma zei

Hoi Marlies,
Hier nog een keertje. Het is echt geen "Katastrophe" om deze PRACHTIGE "Kittige" kaart te bewonderen ☺☺☺
Liefs Wilma

Nicole zei

ik vind je kaart helemaal te gek. En stoer en schitterend en en en...Nee zonder gekheid. Ik vind hem echt helemaal top!! Dat papier is zooo mooi, ik ben toevallig ook bezig met dit papier. Hoe je de haak voor het uithangbord hebt verwerkt vind ik een blijvertje. Ik heb regelmatig die haak in mijn handen en dan gebruik ik hem niet omdat ik dan altijd iets mis. Nu heb ik het bij jou gevonden. Wat bloemetjes erbij verwerken. Bedankt, Marlies, voor de inspiratie. Liefs, Nicole

Lenie Hempen zei

Wat een super leuk,stoer kaartje Marlies.
Ik vind hem echt super geweldig.

Gr Leny Hempen

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden Marlies! Ziet er super uit!
Groeten Kristel

Dora zei

wat heb jij je tierelantijntje/papier speels op je kaart neergezet, heel erg leuk gedaan.
schitterende kaart met prachtige kleuren en weer zo mooi ingekleurd.
mooi hoor?
groetjes Dora

marion zei

ohhh Marlies, wat een supergave kleurtjes en superleuk opgebouwd. Wat een plaat van een kaart. LIefs, Marion

Exclusively by Mel zei

What a fab design! love your card Marlies!
Wonderful!
Love, Mel. xxx

heidy zei

Wow wat een stoere meiden kaart Marlies!
groetjes Heidy

Frosien zei

Prachtige kaart hoor, ook de vorige volgens mij lukte het me niet om een reactie te plaatsen. Groetjes Frosien

Marijke zei

Zoo Marlies, dit is eens een ander afdrukje, lekker STOER!! Vind je kaartje helemaal geweldig, mooie details en de tekst past er perfect bij!!

groetjes, Marijke en Chantal

Wendy Koorevaar zei

Echt een heel mooi kaartje Marlies! Ik vind dit afdrukje heel gaaf en wat een leuk hekje heb je ook gebruikt.

Liefs,
Wendy

Kim zei

Wat een gaaf en stoer kaartje zeg! Prachtig zo met dat paars.

Groetjes Kim

Christa zei

Ik vind het een super mooi en stoer kaartje ! En toch lekker meisjesachtig door de paarse kleur. Christa.

Agnes zei

Wow Marlies, wat een gááf kaartje!
Ik kom moeilijk "los" van Magnolia
maar zou dat eigenlijk wel eens moeten
doen want ik denk dat de meeste in mijn
omgeving dit leuker vinden :) TOP is ie!
groetjes, Agnes

Plony zei

Lief, stoer, prachtig is ie. Onwijs leuk gedaan!!!!!!
Groetjes,Plony

greet zei

Wat een super gave en stoere kaart! Je hebt deze stoere digi prachtig ingekleurd en je details zijn weer erg mooi!

Groetjes Greet

Adrie zei

Geweldig istie he Marlies , ik heb hem ook al meerdere keren gebruikt.
Prachtige kleur papier heb je gebruikt.En erg leuke details.
Groetjes Adrie

Berlinde zei

Oh wat een heel leuk kaartje Marlies, mooie kleur, heel veel leuke details! Supermooi!!!
Lieve groetjes, Berlinde

Sandra zei

Nou stoer is ie zeker wat een gave kaart zeg en mooi weer in dat paars!!! Is dat je lievelingskleur??
Groetjes Sandra

scrapcreations-judith zei

Hij is geweldig stoer en de kleur past perfect bij de stempel.
Groetjes Judith

Elly zei

Mooie stempel en je hebt haar prachtig ingekleurd en leuke dingen op verwerkt!

Groetjes Elly

Anoniem zei

Wat een stoere, prachtige paarse kaart!
Liefs, Myriam

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlies,
Dit is een hele mooie kaart voor een geweldig stoere meid. Lekkere stoere kleurtjes dat zwart met paars gecombineerd. Alles past weer perfect bij elkaar.
Groetjes Mirande

Maia zei

Mooi deze stoere kaart Marlies!
De kleurtjes perfekt voor een stoere meid!
Het hekje vind ik zo mooi met die roosjes!
Leuk dat je alle stempels uitprobeerd en het lukt je allemaal!
Groetjes Maia

Christine zei

Als dit niet stoer is!!! Prachtige kaart weer Marlies!
Liefs
Christine

Martha zei

Wat een mooie kaart is dit zeg!! Heel mooi ingekleurd en de combinatie van die stoere meid met die lieve kleurtjes en bloemetjes, geweldig!
Groetjes,
Martha

Teresa - My Crafty Heart zei

Hi Marlies, Oooh! Kenny K, I always love his images and this one is a beauty! what wonderful colours you have chosen for her and as always, beautiful colouring...I love that fence die too, looks fab! Big Hugs, Teresa xx

Tracy zei

Okay, this is a whole new side of Marlies I'm seeing. LOL This is totally fun and I love how you used the fence pieces. Great effect! Hugs!

Mona`s Bittelille Scrappekrok zei

Gorgeous card. Love the colours. Thanks for sharing with us at Crafts and Me. Hugs...Mona

Curly zei

Oh my word, this is such a beautiful creation , lovely design and layout and very pretty colour theme,

Thank you so much for joining us at Crafty Catz Use Something New Challenge I hope you can join us again next week

Have a lovely day,
Good Luck with the challenge,
Hugs Bridget Crafty Catz DT :-)x

Diana zei

Geweldige kaart Marlies, super!
Groetjes Diana.

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kart
Het afdrukje is erg mooi.

Groetjes sylvia.

Pop's Cards zei

Morning sweetie, I love this creation so gorgeous hugs pops x

arjette zei

Wat een geweldig gaaf kaartje!!! Leuk zijn die van KennyK hè!! Je hebt het weer super ingekleurd met mooie kleurtjes!!!

groetjes arjette.

Creagea zei

Wauw wat een prachtig kaartje en digi..supermooi.
En ook je voorgaande kaarten vind ik prachtig en het gaat je al heel goed af het kleuren met distress inkt,vind het zelf heel moeilijk.

groetjes Gea

Trudy zei

Wat heb je een super mooie kaart gemaakt Marlies! Leuke afbeelding en mooie kleuren!
Groetjes Trudy

Corine van der Zee zei

Super mooie kaart Marlies en wat een gave stempel!!!!
TOP!!!!

Liefs Corine

stempelfreaks zei

Wat een geweldig kaartje. Prachtig ingekleurd! Mooie kleurtjes.
Groetjes Astrid & Larissa

Riet zei

Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Marlies.

Liefs Riet.

Unknown zei

Hoi Marlies, wat een supergave kaart, echt zo'n leuk stempeltje vind ik dit en mooie kleur ook, een beetje een rode pruim kleur! Heel geslaagd! Groetjes, Frea

Wybrich zei

wat een super kaart!
het papier wat je gebruikt hebt past hier ook wel perfect bij!

Unknown zei

Ik vind haar ook stoer hoor en heel gaaf gemaakt!
groetjes,lean

GerJanne zei

Hoi Marlies,

wat een heerlijk stoere meid! En de hekjes zijn ook erg leuk.Ik vind je kaart er heel mooi uitzien! Ook de schaduw is goed gelukt. Daar ben ik nog wel eens wat huiverig voor...of het wel lukt en het niet een misplaatste vlek lijkt.
Bij jou lijkt het heel natuurlijk.

GerJanne

Annette zei

Stoere meiden kaart, errug leuk!
Mooie kleuren heb je gebruikt!
xoxo Annette

Liz's creative corner zei

Wow Marlies this is gorgeous! I love it, the dies are fabulous and placed so perfectly, fab colours and image too, hugs Liz xx