dinsdag 14 februari 2012

Valentijnsdag


Het is vandaag Valentijnsdag maar daar doe ik niet aan en ik heb daarom een kaart gemaakt die voor alle gelegenheden geschikt is.


Het papier is van een van mijn favoriete lijnen nl  Pion. Ik heb het ook gemat op pion papier, dat was nl precies de juiste kleur.  Rondom heb ik met de hand genaaid met borduurgaren. Ook een randje geponst met de MS doily pons.
Stempel is Tilda met winterbloemen. Ze kan wat mij betreft wel het hele jaar door gebruikt worden en niet alleen in de winter. Bloemen zijn bloemen en een vestje kan in de zomer ook ooit nodig zijn toch?
Ze is gekleurd met distress inkt. ( Ik ben nog steeds volop aan het oefenen).
Tekst stempel van Studio light. Op diverse blogs heb ik de randjes zo opgerold gezien en dat vind ik ook een leuk effect.
Kantje is van de markt maar hier kan je ook hele mooie kantjes vinden.


Een mooie Metalen vlinder waar ik twee plakparels op heb gedaan. Veder versierd met bloemen en takjes gemaakt met de EK takjes pons.

Challenges:
Magnolia-licioushighlites Vintage/Shabby chic
Wild orchid Love is
Allsorts  Free and easy February


Met mijn vorige kaart (wel tevreden) stond ik bij Allsorts  in de top 5 en daar ben ik heel blij mee en best wel een beetje trots dat ik uit 464 inzending in de top 5 ben beland!!

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart. Ik hoop dat jullie dit een mooie kaart vinden, ook al is het geen echte Valentijn. Ik ben zoals altijd heel benieuwd naar jullie mening.

Liefs, Marlies

78 opmerkingen:

Esther zei

Nou ik vind het een prachtkaartje hoor,ook voor valentijn.

Groetjes Esther

Eve zei

Wat een lief kaartje Marlies

Dodici zei

Stunning card,Marlies!that butterfly is very beautiful!
xxx

Bernadet zei

wat een schatje marlies

Martha zei

Het is een pracht kaart!!! Mooie kleurtjes!
Groetjes,
Martha

regina zei

een prachtig kaartje!!

leuke kleurtjes!

gr regina

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Schitterend creatie Marlies!!
Prachtige details en zo mooi van kleuren

Liefs Sonja

Nellie zei

Wat een prachtige kaart Marlies mooie kleuren .

Liefs Nellie

Jolara zei

wat super leuk, fijne valentijnsdag ! Lieve groetjes Joyce

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart marlies.

groetjes karin

Neline zei

Wat een mooie kaart. Super papier en dit stempeltje blijft ook heel erg leuk!
groetjes
Neline

Ingrid zei

ik vind het een schitterende kaart.
ik vind het papier wat je hebt gebruit erg mooi. deze kaart kan je zeker het hele jaar door gebruiken en is voor heel veel gelegenheden geschikt.
groetjes ingrid

M@rjan zei

Wat een mooie kaart weer, Marlies. Wat een schattig vlindertje zit erop!

Groetjes, Marjan

heidy zei

Wat een plaatje Marlies!
Groetjes Heidy

Frouwkje zei

Prachtige kaart Marlies. Het stempeltje kan je voor zoveel gelegenheden gebruiken!! Persoonlijk vind ik het één van de leukste tilda stempels. De kleurencombinatie is ook weer prachtig!
Liefs, Frouwkje

debby4000 zei

Adorable, gorgeous card Marlies.
luv
Debby

Pouwla zei

Hoi Marlies,
mooi kaartje hoor meis! Paars is zowieso mijn kleur. Het afdrukje vind ik heel leuk en kun je idd overal voor gebruiken.
Ik vind dat het je inkleuren met distress heel goed afgaat. Heel mooi.
Groetjes Pouwla.

Jolanda zei

het is weer een beauty Marlies:0)
grtz Jolanda

Tinie zei

Wat is je kaart weer mooi!! Wat een geheel, alles match met elkaar en zo mooi van kleur, super!!!

Groetjes Tinie

Plony zei

Prachtig zeg en geweldige details!!! Een juweeltje van een kaart.
Groetjes,Plony

Liesbeth zei

Had ik je al verteld dat ie prachtig was? Dacht het wel op het andere blog van Kreateja.
gr. Liesbeth

arjette zei

Ik vind het een bjoetie Marlies!!! Prachtig papier, mooie zachte kleurtjes en je Tilda is super mooi ingekleurd, geweldig kaartje!!!!

gr. arjette.

Exclusively by Mel zei

Oh this is such a pretty card!
I love your colour combo.
Love, Mel. xxx

Marijke en Chantal zei

Zo wat is dit weer een errug MOOI kaartje, prachtig kant van de markt. Mooi de metalen vlinder met parels. Gefeliciteerd met je top 5 plek, dik verdiend!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Maia zei

Echt een prachtige kaart Marlies!
Ik vind de kleuren zo mooi bij elkaar en inkleuren gaat je super goed af toch!
Wij doen ook niet aan valentijn hoor maar ook ik ben aan het proberen in te kleuren met distress inkt, valt echt niet mee hoor!
Mijn man heeft mijn eerste ingekleurde tildaatje digitaal ingelijst en dat zet ik vanmiddag op mijn blog voor valentijn.
Fijne dag
Liefs Maia

Samantha van Velzen zei

De top 5 halen uit 464 inzendingen is gewoon geweldig, gefeliciteerd daarmee :) verder vind ik dat je een prachtige kaart hebt gemaakt. Dat pion papier blijft geweldig en deze tilda is 1 van mijn favorieten en kan zeker het hele jaar door.

Groetjes, Samantha

corry'kaart zei

hoi marlies
echt een pracht van een kaart en zeker te gebruiken het hele jaar door
groetjes van corry

Rachel zei

Prachtig Marlies!!!
Geweldig zo in het paars.........

Leny Hempen zei

Wat een pracht van een kaart Marlies.
Echt super lief.
En geweldig mooi van kleur.

Gr Leny Hempen

Linda zei

Heel mooi dit kaartje Marlies! Prachtig, het papier van Pion blijft gewoon supermooi! Je kaartje is echt lief zeg! Schattig ook het stempeltje dat je hebt gebruikt. Groetjes, Linda.

Marianne zei

Een toppertje Marlies. Prachtig van kleur. Papier blijft één van mijn favorieten en wat heb je het afdrukje weer fabuleus mooi gekleurd.
Groetjes Marianne

Agnes zei

Prachtig kaartje Marlies.
Mooi afgewerkt zoals altijd!
groetjes, Agnes

Corrie zei

Wat een super mooi kaartje Marlies

Groetjes Corrie

Pia zei

woooow so wonderful card
hugs Pia

Wendy Koorevaar zei

Hij is prachtig Marlies! Mooi de stiksteekjes en wat een prachtig kant heb je gebruikt!

Liefs,
Wendy

Berlinde zei

Supermooi kaartje Marlies, prachtig die kant eronder!
Ook gefeliciteerd met je plaats in de top 5!
Lieve groetjes, Berlinde

elly zei

hallo marlies
wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwww SCHITTEREND
wat een mooi kaartje heb je gemaakt
toppie hoor


groetjes elly

Cards by Jol zei

schitterend kaartje.

groetjes jolande

marion zei

*mond valt hier open*, wauw Marlies, wat is dit weer een toppertje zeg ! Prachtig kaartje, prachtige embellies, vooral die metalen vlinder is keigaaf. Liefs, Marion

Patricia zei

Mooooi Marlies, prachtige kaart. Ik vind dat kant ook zo gaaf wat je hebt gebruikt. Grt Patricia

Nicole zei

Nou Marlies, ik vind dat je Tilda prachtig hebt ingekleurd en ik ben het helemal met je eens dat ze het hele jaar door gebruikt kan worden, lol!! Je kaart met al die prachtige bloemen en kantjes en vlinder vind ik helemaal schitterend. Liefs, Nicole

Corine van der Zee zei

Wat een schatje Marlies, geweldige kleuren! Van harte gefeliciteerd met je top 5! Supersssss!!!!

Liefs Corine

Irene zei

Marlies het is toch echt elke keer weer raak bij jou, dit is weer zooo mooi!!! Schitterend papier, Tilda prachtig ingekleurd en kan wat mij betreft ook het hele jaar, niks winterbloemen! Je link naar de kantjes is prima maar jouw marktmannetje heeft toch wel een heel gaaf assortiment, ik ben jaloers!!!!

Liefs, Irene

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een super lief en prachtig kaartje!
Groetjes van Jacqueline

Tinie zei

Helemaal geweldig dit kaartje!! Zo mooi gedaan!
groetjes Tinie

José zei

Wat een schitterende kaart Marlies. Mooi kleurwerk en prachtige omlijsting. Leuk dat je bij mij volger bent geworden, dank je wel.
Ik zie bij jou ook mooi werk dus ga jou nu ook volgen!
Groetjes, Jose

GerJanne zei

Hoi Marlies,

ik vind het een prachtkaart en zoals je schrijft: voor alle gelegenheden. Wat een mooie vlinder is dat, zeg!
En het afdrukje ook weer zo super mooi ingekleurd!

GerJanne

Teresa zei

Marlies this is absolutely gorgeous, I really love it. Teresa xx

Liefs Ineke zei

Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt Marlies. Heel mooi gedaan hoor.

Groetjes en liefs van Ineke

Yvonne's cardcorner zei

Wauw Marlies wat een schitterende kaart!!!
liefs Yvonne

Angela zei

Valentijn of niet.... het is een schitterende kaart Marlies!!! Erg mooie kleuren. Prachtig stiksel en bloemetjes!!!
grt Angela

Mandy zei

Gorgeous card I love the colour combo and of course Tilda...
Mandy x

Lia zei

Ik heb ook niets met Valentijn, want dat is het voor mij elke dag!!
Je kaart is schitterend en ik vind de kleuren geweldig!
Groetjes,
Lia

Trudy zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Marlies, en wat een mooie details.
Groetjes Trudy.

Ira zei

Helemaal waar Marlies, je mag elkaar gerust vaker zeggen dat je van elkaar houdt! Je weet dat ik niet 'into Magnolia' ben, maar je weet er altijd wel iets bijzonder moois van te maken! Groetjes, Ira

Annerieke zei

Je hebt weer van dat mooie kant gebruikt. De randen zijn ook weer perfect, geeft toch een leuk effect, vind ik. Gewoon een mooie paarse kaart!

gr Annerieke

Sandra zei

Wauw prachtig weer hoor, hele mooie kleur ook, en je distress kunsten vind ik ook heel mooi!!
Groetjes Sandra

greet zei

supersss! Wat een mooie en lieve kaart!
Tilda is prachtig ingekleurd.

Groetjes Greet

Tracy zei

Such beautiful papers! I love the soft purples and that rolled sentiment is totally super cute! Your cards are always lovely Marlies. :-) Hugs!

Kim Piggott zei

Oh my this is absolutely stunning Marlies!
hugs
kim x

Janie Printz zei

WOW what an amazing card you've made with the sweetest Tilda ... Your coloring & papers are just beautiful. LOVE your work !!!
Hugs, Janie

Heather Jensen zei

She is so sweet. I love that little butterfly. :)
Hugs~

Annette zei

Wat een bjoetie weer! Prachtig zoals al die details op de kaart zitten!
xoxoAnnette

Inger zei

Oh woww this is just gorgeous Marlies!!!
Love your beautiful colour combo!!
Have a lovely day :)

♥ Hugs, Inger

Diana zei

Wauw, prachtige kaart, vind hem helemaal geweldig!
Groetjes Diana.

Nicola zei

Stunning card Marlies with such an adorable Tilda and beautiful details!
Thanks for entering our Free and Easy challenge for Allsorts this week and good luck!
Hugs Nicola xxx

Bernadet zei

Prachtige kaart marlies.

Wybrich zei

prachtige kaart, en je inkleuren met distress ook al zo mooi!

Danielle zei

prachtig kaartje! en inderdaad voor veel doeleinden geschikt. pion papier vind ik super!

Liberta zei

wauw Marlies wat een prachtige kaart.
Super ook die metalen vlinder helemaal te gek.

Liefs, Lieb

sjouks kaarten zei

Beeldig!
Weer een geslaagd kaartje!
Groetjes Sjoukje

Dena zei

What a stunning card Marlies! I looooove it! The purple looks fantastic and all your details work so well together!!!
Thank you for entering the Wild Orchid Crafts Challenge!!!
Hugs, Dena

Kylie zei

Stunning work! Thanks for playing at WOC this challenge.
Hugs Kylie

Marlies zei

Wat heb je een mooi kaartje van deze stempel gemaakt. Het toeval wil dat ik er net ook een kaartje mee gemaakt heb en gisteren op m'n blog gezet heb. Op welke markt haal jij dat schitterende kant? Liefs, Marlies

Pop's Cards zei

HI sweetie this is very pretty, thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts this time, hugs pops x

Iulia zei

Wow, fantastic card! Love the lace; so sweet and delicate and feminine!

*Vicki* zei

AWW!! Tilda looks so very sweet and I adore your pretty colors and design my dear!! HUGS

Patti Jo zei

Precious and so beautifully done!!! Love the color and arrangement! Thanks for joining the challenge at Magnolia-licious Highlites!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...