dinsdag 27 maart 2012

Eerste cadeau tasje


Ik hoop dat jullie wat tijd hebben gehad om van het heerlijke lente weertje te genieten. 
Vandaag ben ik aan de beurt om iets te maken voor op het Krea Teja Team blog. Ik heb voor het eerst een tasje gepimpt en heb er meteen een vrolijke lente tasje van gemaakt.
Het kan voor Pasen dienen of voor moederdag of gewoon zomaar iets. Ik vond het erg leuk om te doen en zal zeker niet de laatste zijn!

De basis is een Bruine papieren zakje. Het papier is een vel van de nieuwste lijn van  Pion - For mother - Yellow Pansy. Er zitten vier motieven op een vel, heel makkelijk in gebruik dus!
Stempel is Rennende Tilda, gekleurd met distress inkt en stickles op de randje van haar jurk.

Voorkant

Er is nog net een klein stukje hekje te zien gemaakt met een mal van Crealies.
Gebruikte ponsen:  Martha Stewart, EK en Avec.
Ik weet niet meer waar het kantje met parels vandaan komt maar de andere komen van de markt.
Verder nog plak glitters, cherry blossoms en een lintje.


Ook de achterkant heb ik versierd, wel eenvoudig want het is tenslotte de achterkant.

Achterkant


De mooie vlinder is gemaakt met een Creatable - vlinder 1 van Marianne design.
Alle kantjes zijn dezelfde als aan de voorkant.

Challenges waar ik aan mee doe:
Wild orchid  Bingo (Gems, flowers, ribbon and lace)
Simply magnolia  Dies and/or punches, ribbon
Hanna and friends  Flowers

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn eerste cadeau tasje vinden, hopelijk vinden jullie het leuk.


Liefs, Marlies


67 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een mooi tasje, ik vind hem beeldschoon.
liefs Marianne

scraplouise zei

Wat een plaatje Marlies, de tas op zich is al een kadootje!,

gr.LOuise

Angela zei

Schitterend Marlies!!! Weer zulke lieve kleurtjes en wat is Tilda schitterend ingekleurd!!! Toppie...
grt Angela

Eve zei

Wat een gaaf tasje Marlies.
Gr.Eve

gré zei

een heel mooi tasje

groetjes gré

Jannie zei

Hoi Marlies.
Wow wat een super mooi tasje! Prachtig papier en wat een mooi kant heb je gebruikt.

Groetjes Jannie

Cards by Jol zei

prachtig is je tasje, heel mooi met dit papier en het kant.

groetjes jolande

Dora zei

mooi tasje, en dat voor het eerst gedaan??? wow..knap hoor en heel mooi.
groetjes

Pouwla zei

Ik heb je tasje net al bewonderd op het kreja-teja blog! Heel mooi gemaakt!
groetjes Pouwla.

Neline zei

Wat een prachtig tasje, heel mooi opgepimpt! Supers gedaan hoor;)
groetjes
Neline

KarinsArtScrap zei

o wat een mooie vrolijke tas marlies.
die heb je schitterend opgepimpt.

groetjes karin

Noriko zei

Wat een schatje!
Ze zijn zo leuk om te maken en te krijgen.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Vanni zei

Your bag is amazing!

Thank you for joining this weeks Hanna and Friends Challenge.
Hugs,
vanni

M@rjan zei

Wat schattig! Dat heb je weer erg mooie gedaan!

Groetjes, Marjan

Doutzen zei

Hoi Marlies,
Je bent lekker bezig!
Eerst die prachtige kaart met een heel lief stempeltje en nu weer dit mooie tasje.
Toppie hoor!
Liefs, Doutzen

Anneke. zei

Prachtig, Marlies. Vind de uitstraling en stijl schitterend.
Groetjes Anneke.

Tinie zei

Een plaatje Marlies en wat heb je geweldige kleuren gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Ditta zei

Dit is weer prachtig, de verpakking is misschien nog wel mooier dat het kado zelf!!!
Liefs Ditta.

Hanny zei

Wat heb je dat super leuk gedaan Marlies. en wat een leuk magnolia stempeltje.

Groetjes Hanny.

arjette zei

Het is super Marlies, prachtig!!!!! Het is al een kadootje op zicht, hoeft niets meer in hoor LOL

gr. arjette.

heidy zei

Wat een plaatje Marlies!
Groetjes Heidy

Willy's creations zei

Beeldschoon tasje heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Mirande zei

Oooo wat een mooi tasje. Dat is wel aan jou besteed om tasje te pimpen. Schitterend gewoon.
Groetjes Mirande

Durvina zei

Wat een schatje, super mooi!

groetjes, Durvina

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wat een schittenrende tasje heb je gemaakt
TOPPIE gedaan hoor

ik heb ook wat van die papieren tasjes liggen, en weet niet wat ik er mee moet doen, nu wel dus
hahahahahahha


groetjes elly

Anoniem zei

Nou, we gaan maar weer een poging wagen om een reactie achter te laten, kreeg net de een of ander melding om een verificatiecode in te voeren (via mijn mobiele nr.), ja, blogger, mooi niet hè, krijg ik straks niks als spam op m'n phone. Anyway, genoeg gebabbeld: ik zei dus dat je cadeautasje helemaal te gek was, dat er helemaal niets in hoeft, omdat het al een cadeautje op zich is. Zelfs de achterkant mag wat mij betreft als voorzijde doorgaan, is prachtig met al die kleine bloemetjes en opvallende vlinder. Maar het geheel zoals het is, is top! Groetjes, Ira
p.s. en nu zie ik dat dus gewoon m'n hele blog is verwijderd, lekker is dat...

Leny Hempen zei

Wat een schattig tasje Marlies.
Echt super lief.
Geweldig mooi van kleur.

Gr Leny Hempen

creacora zei

Prachtig dit kado tasje wat een schitterend papier heb je gebruikt en deze Tlida zo lente een beauty hoor !! op naar de volgende ..

Groetjes cora

Frouwkje zei

Hoi Marlies,
Je tasje is superleuk geworden!! Mooie kleuren gebruikt, deze Tilda is er ook zo leuk voor. Prachtige achterkant met die vlinder. Weken geleden heb ik een paar van die tasjes aangeschaft.........nu alleen nog pimpen. Er is zoveel leuks te doen..........kan bijna niet kiezen.
Liefs, Frouwkje

Annette zei

Wat een schitterend tasje, prachtig kadootje... Helemaal super gedecoreerd!
xoxo Annette

marion zei

Wat een schatje ! Prachtig die bloemenrand. Tasjes mag je vaker maken, dit is keileuk ! Liefs, Marion

GerJanne zei

Hoi Marlies,

ik vind het een geweldig tasje. EN hoe kan het dat je dat nog moot eerder hebt gedaan (zelfs ik, zou ik bijna zeggen...) Of ben je meer van de kaartjes??
Alle details zijn weer zo mooi op elkaar afgestemd! En dan de achterkant, met de prachtige vlinder. Werkelijk een beauty!

GerJanne

Christine zei

Wat een lief tasje! Leuk toch om zoiets te krijgen en dubbel zo leuk als er dan ook nog een attentie inzit!
Liefs
Christine

Thea zei

Schitterend tasje Marlies, ik heb ze laatst ook gekocht maar er komt zo weinig uit mijn handen. De komende weken wil ik toch echt weer aan de slag, er is iets meer vrije (freubel)tijd in het vooruitzicht, nu de zin en inspiratie nog even zien te vinden. Maar aan jouw tasje heb ik zeker een leuk voorbeeld.

Groetjes Thea

Corine van der Zee zei

Schitterend tasje Marlies, lieve kleurtjes en super mooie afwerking! Heel mooi gekleurd ook, supers hoor.
Bedankt voor je lieve reactie op mijn mini album.

Lieve groetjes,

Corine

marja zei

Wat een beauty van een tasje Marlies, schitterend!!!

Lieve groetjes Marja.

syllie zei

Ziet er weer ontzettend mooi uit Marlies. Wat een werk heb je er weer van gemaakt. Echt súper.
Groetjes Sylvia

Annerieke zei

Ooo, wat heb je deze mooi gemaakt. Best wel romantisch vind ik. Erg leuk vind ik de randjes en kantjes (zoals altijd :-) ).

gr Annerieke

Marita zei

Gorgeous creation♥. Sweet image and lots of lovely details♥.

Hugs, Marita

Trudy zei

Wat een prachtige tasje is dit Marlies!!
Groetjes Trudy

Marijke en Chantal zei

wat een lief tasje, leuk de klene bloempjes en vlinders. Ook heel mooi de grote vlinder aan de achterkant!


Groetjes, Marijke en Chantal

Cobie zei

Wat een Geweldig leuke creatie!!

Groetjes Cobie

*mieke* zei

Ik dacht dat de achterkant de voorkant was:-) Heel erg mooi aan alle kanten Marlies.
Groetjes Mieke

Anneke zei

wat een super schattig tasje heb je gemaakt en tilda doet het er erg leuk op.
groetjes van an

Babette zei

Heb zelf ook net mijn eerste tasje gepimpt en het is idd erg leuk om te doen. Die van jou is helemaal geslaagd.
Leuk bloemenlintje en mooi papier.
Groetjes Babette

Elly zei

Wat een feest om zo'n mooi tasje te krijgen,ik vind hem geweldig,leuke kleuren,mooi ingekleurde afbeeling!

Groetjes Elly

Karin Schuring zei

Wat een heerlijk knus en lief tasje! Een cadeautje opzich! Liefs, Karin

Tracy zei

This is so cute! Whoever receives this will love it Marlies. :-) That little Tilda is colored to perfection and you couldn't have embellished more prettily. Lovely! Hugs!

Agnes zei

Ja hoor heerlijk genieten van het lenteweer! Freubelen en bloggen staan dan ook op een laag pitje.
Het tasje heb je beeldschoon gemaakt!
Ik heb er 2 gemaakt maar kan ik pas posten na Pasen maar is idd heel erg leuk om te maken!
groetjes, Agnes

Kjersti zei

Wow Marlies! A gorgeous giftbag - so beautiful decorated!
Have a nice day!
Hugs Kjersti:)

Teresa zei

Wow Marlies, This is gorgeous, as always you have created something wonderful, love your colouring as always and your embellies :) Hugs, Teresa xx

Corrie zei

Wauwww Marlies
wat een super leuk tasje
Groetjes Corrie

Elise zei

OMGosh Marlies! What an incredibly GORGEOUS bag!!!!!! I love everything on here! Your colouring of this cutie, the flowered lace, the butterflies, the pearls .. sigh .. it's all so STUNNING!

Hugs,
Elise

Christa zei

Hoi Marlies , ik vind hem prachtig !! Zo heerlijk lente-achtig.... Christa.

sjouks kaarten zei

Voor een 1e keer is dit een prachtig tasje!
Groetjes Sjoukje

Marlies zei

Marlies, je eerste tasje is beeldig, maak er nog maar veel meer, zou ik zeggen. Er hoeft geen pakje meer in, zo mooi is het, een cadeau op zich! Groetjes, Marlies

Nicole zei

Wat een prachtige lintjes en kantjes, Marlies. Tilda is weer geweldig mooi ingekleurd en het nieuwe Pionpapier is ook zoooo mooi!! Oftewel een supertasje. Liefs, Nicole

Liberta zei

Wat een schat van een tasje.
zo ontzettend leuk.
Heel leuk gedaan.
Liefs, Lieb

greet zei

Wat een prachtig tasje! Deze vrolijk stappende Tilda met mandje past er mooi bij.
Zo'n tasje is altijd erg leuk om weg te geven. Het is zo eigenlijk al een cadeautje.

Fijn weekend.

Groetjes Greet

Diana zei

Vind die tasjes zo leuk, heb er op de beurs laatst een aantal gekocht.
Jij hebt die van jou wel helemaal geweldig gepimpt.
Groetjes Diana.

Exclusively by Mel zei

Hi lovely,
Oh this bag is so so pretty! I love the paper, and your gorgeous design!
The back is just as wonderful.
Love it!
Mel. xxx

Lean zei

Super mooi geworden Marlies heerlijke kleurtjes en o zo mooi ingekleurd ook de stempel.
fijn weekend groetjes,Lean

Berlinde zei

Een supermooi tasje Marlies, heel leuk om zo een cadeautje af te geven!!
Lieve groetjes, Berlinde

Kim Piggott zei

Oh my this is absolutely beautiful!
Stunning work!
hugs
kim x

Kylie zei

Fantastic Marlies!!
Thanks for playing at WOC this week,
Hugs Kylie x

Bev zei

Wow this is gorgeous, thanks for joining us at WOC this week x

Sassy Scrapper zei

Super gorgeous bag. Thank you for joining us for this weeks challenge at Simply Magnolia.
Hugs Bonnie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...