zondag 28 oktober 2012

Fijne kerst

Eindelijk heb ik mijn DT kaart af voor de nieuwe challenge die vandaag begonnen is bij ATSC met als thema: Things with wings.

At last I finshed my card for the new challenge at ATSC with as theme: Things with wings


De hele week gaat er van alles kapot, wat ook meteen vervangen moet worden, er loopt ook van alles mis en mijn schoonvader moest plotseling in het ziekenhuis opgenomen worden. Nu is hij wel het weekend thuis maar hij moet volgende week terug om nog meer onderzoeken te laten doen en hij moet binnenkort geopereerd worden.
Vandaar dat ik zaterdag nog mijn kaart voor de nieuwe challenge moest maken en wat gebeurt er.. ja hoor bijna af en ik klieder inkt over alles heen.. Balen!! Gisteren kregen we bezoek dus ik ben vanmorgen vroeg weer opnieuw begonnen. Ik hoefde het niet maar ik 'moest' van mezelf.
Ik vraag me wel  af wanneer alles weer normaal gaat worden! Hopelijk binnenkort.

The whole week all sorts of things have been going wrong. Things got broke or gave in and neaded replacing straight away. I can't go without my combi magnetron! Also my father-in-law was suddenly taken in to hospital. He could come home for the weekend but has to go back tomorrow for more tests and he will have to operated on very soon.
So thats why I was rushing to get my DT card finished and what happens.. of course, nearly finished and I got ink all over it!  We had visitors in yesterday so I got up early this morning and started all over again.
I know I didn't have to but I had to finished it off for myself as well.
I realy hope that things start getting back to normal!


Het papier is van Magnolia. De stempel van Whimsey -Wee Winter fairy. Op de bontrandjes en vleugels zitten glitters, jammer dat het op de foto bijna niet te zien is.
Het sierrandje om de afbeelding heen is gemaakt met een nestabilitie. Het was niet groot genoeg zodoende heb ik er twee op elkaar gelegd en de bloemen camoufleren de hoeken.
Bloemen gemaakt met een magnolia doochickey, bewerkt met witte verf voor een sneeuw effect en een plakparel in het midden. MS hulst pons voor de blaadjes.

Papers are Magnolia, Stamp Whimsey-Wee winter fairy. I added glitter on the wings and fur.
The Nestie frame wasn't big enough so I put two together and camouflaged the unmatching corners  with the flowers. I added white paint of the flowers for the snow effect. The holly leaves are made with a MS punch

Neem een kijkje op de ATSC blog om de creaties van mijn teamgenotes te bewonderen, ze zijn weer zo mooi!

Hop over to the ATSC blog to see the gorgeous creations my teamies have made again and of course it's allways great to see you joining in!

Challenges:
Totally gorjuss - things with wings
Stampin for the weekend anything goes
Ladybugs crafts ink needs a P  ( punch, pearls, poinsettias)
Allsorts  - In stitches

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart. Ik ga nu eerst even ontstressen  en dan ga ik op mijn gemak jullie blogs bezoeken.

Thanks for all your lovely comments on my last card. I hope you like this one as well.

Fijne dag,

Liefs, Marlies

82 opmerkingen:

Irene zei

Al die tegenslagen zijn aan je moie kaart niet te zien Marlies maar als het allemaal zo stressig moet is het bijna niet meer leuk toch?
Hele veel sterkte met alles en de beste wensen voor je schoonvader.

Liefs, Irene

JOKE zei

Als ik naar je kaart kijk komt alles weer goed!!!! Het is een heel mooi exemplaar geworden dus dit was de ommekeer....
Ik hoop dat het in elk geval naar wens gaat met je schoonvader!
Liefs Joke

Pia S zei

You've put this card together so beautifully! The stitching is superb and I love how you've inked the edges of the poinsettias with white - such a nice detail!

jolanda zei

prachtig kaartje

Linda zei

Je kaartje is schitterend geworden, heel mooi. Sterkte met alle tegenslagen en ik hoop dat alles weer snel "normaal" is voor je
gr linda

Mandy zei

Oh wow beautiful card Marlies, so sweet and pretty, love it :)
hugs Mandy xx

Thea zei

Hoi Marlies, soms zit het mee soms zit het tegen. Als troost haal je het kaartje wat ik net op mijn blog heb gezet er maar figuurlijk van af.
Ondanks tegenslag laat je toch weer een prachtige kaart zien.

Liefs Thea

Elly zei

Pechvogel,meestal komt alles in één keer zeggen ze en dat gaat bij jou zeker op!Al die rampen zijn aan jou kaartje niet af te zien,ik vind het prachtig,geweldig stikwerk en prachtig van kleur!

Groetjes Elly (en sterkte)

Trijntje zei

Wat een schitterende kaart Marlies. Heel mooi gemaakt. Groleten Trijntje

Tinie zei

Prachtige kaart Marlies!! Ik vind de kleuren helemaal geweldig!
Sterkte met je schoonvader!
groetjes Tinie

Richtsje zei

Hé Marlies, tsja dan valt het ook allemaal niet mee, je hebt zo van die dagen...
Maar ik moet zeggen dat het niet aan je kaartje te zien is, prachige kleuren en superlief met dat elfje!

Lieve groetjes
Richtje

Babette zei

Wat een vervelende situatie en dan komt er toch nog zo'n mooie kaart uit je handen, knap hoor.
Heel veel sterkte met alles.
Groetjes Babette

LottesCards zei

Sterkte met alles!!!

Je kaart is echt prachtig!!! Leuk dat je een te kleine mal toch weet te gebruiken, door het gewoon te verhullen met bloemen! Creatief denken ;-) Hou ik wel van!

Liefs Lotte

heidy zei

Jeetje Marlies,het zit echt effe niet mee zeg,hoop dat alles goed komt en dat het met je schoonvader goed gaat!
Je kaartje is in iedergeval weer prachtig!!
Heel veel sterkte meis!
Dikke XXX Heidy

Wilma zei

Hallo Marlies,
Al zit dan niet alles mee.....je kaartje is GEWELDIG en valt wel degelijk mee, want ik vind dit stempeltje zooooo ontzettend MOOI en LIEF ☺☺☺. Als ik op de foto klik om hem beter te bekijken zie ik de glittertjes wel.....het glittert zelfs onder de voetjes van de Fairy.
Beterschap gewenst voor je schoonvader.
Liefs Wilma

Angela zei

De beste wensen voor je schoonvader Marlies....
Het was dan stressen.... maar het resultaat is helemaal toppie!!!
grt Angela

Ans Gilbert zei

Hallo Marlies,

...inderdaad dit kaartje maakt alles weer goed..wat een schattig stempeltje..WOW..hele mooi kaart.
Sterkte met je schoonvader.

Liefs en groetjes Ans

corryskaart zei

hoi marlies
een pracht van een kerstkaart zowel dat lieve stempeltje als de prachtige kerststerren
groetjes van corry

Danoesja zei

Hoi Marlies

Wat een prachtige kaarten heb ik weer bewonderd bij je van de laatste tijd (ben een beetje afwezig).
Dit kerstkaartje is zo mooi in het blauw.
Veel sterkte met je schoonvader.

Lieve groetjes
Danoesja

Corrie zei

Wauwww wat een mooi en lief kaartje Marlies

Groetjes Corrie

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Marlies.
Echt een lieverdje.
Heel veel sterkte en beterschap voor Je Schoonvader gewenst.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

Je kaart is ondanks alles toch prachtig geworden! Dat alles tegelijk kapot en mis gaat, herken ik helemaal, dat is bij ons ook altijd zo. Ik wens je veel sterkte met je schoonvader.

Groetjes, Priskilla

Anoniem zei

Je kaart is toch prachtig geworden Marlies. Echt leuk hoor. Hopelijk kom je snel weer in rustiger vaarwater.
Groetjes Joke

Cobie zei

Ondanks alle stress is dit een Schitterende kaart geworden. Wat een lief stempelafdrukje. Sterkte met je schoonvader.

Groetjes Cobie

KarinsArtScrap zei

ondanks alle tegenslagen heb een schitterende kaart gemaakt Marlies.
ja alles komt dan tegelijk zal je zien.
en je wilt je kaart goed hebben kan ik me voorstellen.
ik vind de kerststerren heel mooi met de randen wit, mooi gedaan.

groetjes karin

Marrie zei

Hallo Marlies,

Wat een leuke kaart mooie kleuren en dat stempeltje is zo lief ik heb deze ook maar nog nooit gebruikt nu ik hem zo bij jou heb gezien ga ik hem maar snel eens gebruiken.

Lieve groetjes Marrie

marion zei

Ik hoop dat snel alles weer normaal wordt voor je, het kaartje vind ik iig schitterend !! Liefs, Marion

Anita Meijer zei

Jeetje wat een pech allemaal Marlies, het lijkt altijd ook als er een ding fout gaat dan er een heleboel verkeerd daarna. Ik hoop inderdaad dat het snel weer normaal is voor je. Maar wat is je kaart weer een toppertje geworden, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Liz's creative corner zei

Hi Marlies, lovely card hun, gorgeous image and colouring,
translations a bit odd but hope your dads ok, hugs Liz xx

Christine zei

Je kaartje is WOW!! Jammer van de tegenslagen maar ik duim dat alles snel mag goed komen!
Liefs
Christine

Unknown zei

Sterkte voor je schoonvader.Je kaartje is weer super hoor!
En ja iets onder kliederen klinkt heel bekent.
groetjes,Lean

Neline zei

Wat een prachtig kaartje Marlies!
Ik hoop dat alles weer snel goed mag komen hoor.
groetjes
Neline

Marga50 zei

Wauwwwww schitterend mooie kaart heb je gemaakt Marlies. En wat een leuke digi. groetjes Marga.

Nicole zei

Wat is je kaart supermooi geworden Marlies. Niet te zien dat het even allemaal tegen zit. Veel sterkte met alles en met je schoonvader. Liefs, Nicole

Karin zei

Wat een schatje Marlies!

Marcella zei

Hoi Marlies

Jeetje wat een tegenslagen
Sterkte met je schoonvader .

Dit kaartje is dan wel super goed gelukt .Erg mooi met dat blauw .en weer zo mooi ingekleurd .

Groetjes Marcella

Rachel zei

Wat een schatje, prachtig gemaakt!
Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt met je schoonvader!
liefs Rachel

Marijke zei

Tjonge Marlies wat een weekje heb jij gehad. Maar je kaart is gelukkig heel mooi geworden.
Sterkte met je schoonvader en hopelijk verloopt komende week wat soepeler.
Groetjes, Marijke en Chantal

Janny zei

Wat een schatje zeg, heel mooi ingekleurd en prachtig papier, liefs Janny

ADA zei

Heel veel sterkte met alle tegenslagen, hoop voor jou dat het gouw weer over is, je kaart is weer prachtig, had me oog ook al laten vallen op de leuke stempel, Groetjes ADA

Berlinde zei

Je kaartje is weer prachtig Marlies, ondanks de tegenslagen!
Veel sterkte met je schoonvader.
Lieve groetjes, Berlinde

Wendy Koorevaar zei

Wat rot dat alles zo tegen zit op dit moment. Ik hoop dat het gauw beter gaat met je schoonvader.

Je kaartje is weer prachtig! Wat een lief afdrukje is dit toch he. Je hebt er ook mooie kleuren bij gebruikt.

Liefs,
Wendy

Bernadet zei

gewldige kaart Marlies!
Superleuke digi is dit ook

Marlies zei

Marlies, ondanks je tegenslagen is dit kaartje geweldig mooi geworden! Sterkte met je schoonvader gewenst! Groetjes, Marlies

Sandra zei

Allereerst heel veel sterkte met je schoonvader!!
Je kaartje is schitterend, je ziet niet dat er zo veel tegenslag aan vooraf is gegaan.
Groetjes Sandra

GerJanne zei

Ha Marlies,

sjonge dat klinkt als een pechweek! Elke keer wat! Hopelijk gaat het de komende week probleemloos!
Je kaart is wel erg mooi en ik ben blij dat je van jezelf moest!! Anders hadden wij deze gemist......
Groetjes en ik duim voor een topweek voor je!

GerJanne

yvon zei

Hoi Marlies,
Wat vervelend zeg, zo'n rot week. Ik hoop echt dat het snel weer beter gaat en vooral voor je schoonpapa. Je kaartje is in ieder geval een plaatje. Heerlijk in dat koele blauw.
Groetjes, Yvon

arjette zei

hè jakkes, wat vervelend dat het allemaal zo vervelend gaat..... hoop op een betere komende week voor je en heel veel sterkte voor je schoonvader!!!!
Dat je evengoed nog zo'n mooi kaartje heb kunnen maken vind ik knap! En de glitters zijn goed te zien hoor, zeker als je op de foto klikt en het groter te bekijken is.

gr. arjette.

Fleur zei

Gorgeous card, so very pretty.
HUGZ Fleur xXx

Monique - Mienokje zei

Als de wet van Murphey je in zijn greep krijgt, ben je niet blij. Ik hoop dat je schoonvader snel opknapt en jij nu ontsnapt en Murphey in je kielzog achterlaat. Groetjes, Mienokje

Teresa zei

Stunning card Marlies and a gorgeous image, really love your poinsettias. hugs Teresa xx

Marianne zei

Beeldschoon!!!!!!!!
Liefs, Marianne

Marianne Reijgersberg zei

Nou Marlies, het is een prachtig voorbeeld van het gezegde: een ongeluk komt nooit alleen.
Maar uiteindelijk is het een heel mooi kaartje geworden.
Groetjes Marianne

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Marlies

Wat een lieverdje zeg en de twinkeltjes zie ik goed hoor.
Prachtige kaart;)

Terkte met je schoonvader!!
Liefs Sonja

debby4000 zei

Adorable, sweet and gorgeous card Marlies.
luv
Debby

Doutzen zei

Hoi Marlies,
Sterkte met alles rondom je schoonvader, dat is toch altijd weer spannend!
Je kaartje is echt prachtig.
Zo mooi ingekleurd en wat een schattig stempeltje!
Liefs, Doutzen

Trudy zei

Wat een pracht kaart is dit weer Marlies!!
Groetjes Trudy

Tracy zei

Sounds like you had a tough week Marlies. :-( Hope things get back to normal. Your card is beautiful. You've really been making some lovely wintery designs. hugs!

Unknown zei

Wat een dotje weer Marlies! Er mag dan op dit moment van alles mis gaan, met je handigheid is gelukkig niets aan de hand. Heel veel sterkte met je schoonvader gewenst, hoop dat hij gauw weer opknapt. Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ondanks alle tegenslag is het een prachtkaart geworden, ik hoop dat alles weer snel normaal zal zijn en wil je sterkte voor je schoonvader wensen.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een schitterende kaart Marlies.

Liefs Riet.

Lau W zei

So pretty card Marlies ! Love the flowers and the effect of the paint ! Your image is adorable and so nice colouring !
xxx

Ghea zei

Schitterende kaart is het weer geworden Marlies, en ik wens je heel veel sterkte toe met je schoonvader.
Liefs Ghea

Anoniem zei

Prachtig kaartje Marlies! De stiksels zijn ook super mooi! Ik herken je verhaal, heb ook zo'n week waar in alles mis lijkt te gaan. Balen! Ik hoop dat je binnenkort weer in rustiger vaarwater komt. Sterkte!
Liefs, Sandra

marja zei

Wat een schitterend kaartje Marlies!!!
Sterkte met alle tegenslagen.

Lieve groetjes Marja.

Maia zei

O, Marlies wat en drukte voor jullie, des te knapper dat je zo snel al weer zo'n prachtige kaart in elkaar hebt kunnen zetten.Over zo'n prachtig gekleurde perfecte kaart zou ik echt eeuwen doen...heel herkenbaar dat het dan toch van jezelf af moet!
Rustig aan en ook een beetje aan jezelf denken hoor!
Lieve groet Maia

Sylvia zei

Hoi Marlies, dat is een héééle tijd geleden dus ben een beetje terug gegaan in de tijd en wat een schítterende kaarte heb je de laatste maanden weer gemaakt. Echt súpermooi.
Hoop dat de komende tijd weer beter gaat!!
Groetjes Sylvia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een geweldig mooie kaart en dan onder zulke lastige omstandigheden.Je hebt van die tijden dat je je afvraagt:wat heb ik gedaan dat alles verkeerd gaat.Rustig doorademen,Marlies.Leuk die oplossing met de te kleine nestabillitie en mooie kleuren,complimentjes,lieve groetjes Miranda

Sylvia van der Kolk zei

wat een mooie kaart.
Sterkte met je schoonvader.

Groetjes Sylvia

Pia zei

super smukt kort, lækre farver og motiv
knus Pia

Annerieke zei

Soms heb je van die periodes die niet zo lekker gaan. Een kleine troost, er komen ook weer andere tijden. Je hebt een mooie kaart gemaakt, mooi effect, het randje aan de bloemen.

Groetjes Annerieke

Anoniem zei

Wow Marlies!! This design is so sweet!! Gorgeous coloring and what a darling layout too!! I think these images are SO SWEET!! TFS! HUGS :)

greet zei

Het is aan je mooie kaart niet te zien dat je hem met veel gestres hebt gemaakt. Ik vind het heel erg mooi.

Groetjes Greet

Nathaly zei

Zoals altijd prachtig, Marlies. heel mooi afgewerkt en superleuk met die bloemetjes. Mooi hoor. Nathaly

Janny's Cards Creations zei

Wat een mooie kaart is dit geworden en je kleurt ze altijd zo mooi.
Groetjes Janny

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlies,
Ik vind de afbeelding,die je gebruikt hebt weer super en hij is ook weer zo mooi ingekleurd. Super leuk kaartje weer.
Ik volg jouw blog altijd met veel plezier, je weet er iedere post weer iets moois van te maken.
Ik haal veel inspiratie uit jouw kaartjes.
Groetjes Mirande

Kjersti zei

Beautiful card Marlies! Love the colours and the image is so cute - I have it myself but haven't colored it up yet!
Have a nice week!
Hugs Kjersti:)

Je@net zei

Prachtige kaart, Marlies, en wat een mooie stempel. Schitterend geheel!
Sterkte met alles en beterschap met je schoonvader!

Christa zei

En .... is het een beetje gedaan met de tegenslagen ?? Ik hoop het voor je. Je kaart is in ieder geval erg mooi geworden. Mooi dat blauw met rood. Liefs , Christa.

Diana zei

Sterkte met je schoonvader Marlies. Je kaartje is in ieder geval weer heel erg mooi.
Groetjes Diana.

Bettina L. zei

This is really beautiful. Love the use of diecuts and sewing and love the colour combo too.Thanks for playing at Totally Gorjuss and good luck. Hope to see you back saturday for another challenge.Bettina xx

Anne-Elise zei

Oh, Marlies, I hope that next week will be better without so many problems! Your card looks gorgeous! I love the cute image and the beautiful poinsettias! Fab work! Hugs