zaterdag 26 maart 2011

Drie maal is scheepsrecht


Er liggen twee kaarten heeeel ver weg in een hoek, bijna in de vuilnisbak. Het lukte van de week totaal niet om een kaart te maken, ik vond ze tenminste niet mooi. de een te groen, te geel, de andere niet mooi gekleurd en gewoon niet naar mijn zin. Vanmorgen ben ik met deze begonnen en best tevreden over het resultaat, vandaar de titel drie maal is scheepsrecht.  Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden.

Papier is van Jack and Jill, alle randjes met vintage photo distress inkt bewerkt en met DMC borduurgaren met de hand rondom genaaid.
Stempel van Magnolia met derwent potloden gekleurd en met stickles bewerkt. Tekst van studio light
Nestabilities ovaal en geschulpt, magnolia doohickey en EK takjes pons. MS rand pons. vlinderponsje van Pipoos.
Margrietjes en roosjes bewerkt met glitter en mijn gebruikelijke kantje, lintje en plakparels.

Challenges:
Alles met en over kleuren met derwents    Sketch van gebruikt
The Pixie Cottage                                   Sparkle
Crafty Creations challenges                     Sewing
Paperplaychallenges                               Distressen
Stamp Something                                   Spring

Ik geniet elke keer weer van alle leuke reacties, iedereen heel hartelijk bedankt ervoor! 


Een heel fijne weekend,

Liefs Marlies


55 opmerkingen:

Deborah zei

Maar Marlies, ik vind hem echt niet mooi... Ik vind hem namelijk PRACHTIG!!! De mooie zachte kleurtjes, mooi papier, leuke bloemen... Ik vind hem helemaal af hoor!!!
Groetjes Deborah

Marianne Reijgersberg zei

Geweldig mooie kaart, Marlies. Ik heb die andere twee niet gezien, maar deze is echt mooi.
Het afdrukje heb je echt goed ingekleurd.
Groetjes Marianne

Corine van der Zee zei

Super lief en mooi kaartje en vind de zachte kleuren die je hebt gebruikt erg mooi. Super mooi papier en lief Tildaatje.

Groetjes Corine

Melissa zei

Hallo Marlies,

Vind het een erg mooie kaart.
Vooral heel mooi ingekleurd!

Groetjes,
Melissa

Marjan zei

Vervelend dat je eerst twee voor jou mislukte beginsels had, maar deze versie is dan ook wel heel goed gelukt! Volgens mij heb je hier veel werk aan gehad als ik al die details zo bekijk. ERG mooi gedaan, joh!! Superkaartje!

Groetjes, Marjan

KarinsArtScrap zei

hallo marlies, je kaart is heel mooi geworden na zoveel pogingen.
ja ooit heb je dat en wil het niet lukken.
ik vind die bloemenrand heel mooi en je papier.
je stempel is een schatje en mooi ingekleurd.

groetjes karin

Ditta zei

Hoi Marlies,
Nou dit is een hele mooi geworden, lief van kleur, en een heel leuke sketch!
groetjes Ditta.

Unknown zei

Hoi Marlies, het is je gelukt hoor, hij is super leuk geworden. Groeten van Ageeth

Frosien zei

Hallo Marlies, je hebt er een mooie kaart van gemaakt, leuke stempel heb je gebruikt, mooi hoor! Groetjes Frosien

Kim zei

Drie maal is dan inderdaad scheepsrecht, want dit is werkelijk een schitterend kaartje geworden!!!

Elly zei

Ontzettend leuk,prachtige kleuren en geweldig afgewerkt!
Maakt meteen de twee mislukkingen weer goed!

Groetjes Elly

Liz's creative corner zei

Wow I love this, the layout, image and sewing are all gorgeous, fab distressing too, thanks for joining us at paper play, hugs Liz xx

heidy zei

Hoi Marlies,de aan houder wint ,toch!!
Hij is heel mooi geworden!
Ik zit momenteel met het zelfde probleem en nu ik jouw prachtige kaartje ziet,denk ik dat het wel goed gaat komen!
Groetjes heidy

Riet zei

Wowwww Marlies,wat een schitterende kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Willy's creations zei

Leuk dat je volger ben geworden van mijn blog..vind jouw kaartjes ook schitterend!

Groetjes,Willy

Tinie zei

Wat een super mooie kaart, geweldig mooi ingekleurd!!!

Groetjes Tinie

Yvonne zei

Hoi Marlies,
Heel herkenbaar hoor wat je schrijft. Maar deze kaart is echt schitterend!!!
groetjes Yvonne

Wilma zei

Hallo Marlies,
Driemaal is scheeprecht, maar wat doe je nou met "eenmaal en tweemaal"...zo dicht bij de prullenbak en wel erg "dichtbij"...☺☺☺
Dit kaartje is SUPER en heel erg MOOI ingekleurd.
En dank voor je reacties op mijn blog...ik lees alles met heel veel plezier, iedere keer weer.
Nog een fijne freubeldag....morgen.
Liefs Wilma

Jeanet van der Lee zei

Wat een prachtig kaartje meid, ik vind die bloemetjes ook zo mooi, vooral die margrietjes! Groetjes van Jeanet

Trudy zei

Hallo Marlies, je hebt een prachtige kaart gemaakt,mooie kleuren ook.
Groetjes Trudy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik herken het, ik heb het vaak met inkleuren, over doen en nog eens overdoen.
Ík vind je kkaart prachtig, echt een beauty.

groetjes jolande

Nana Donna zei

Lovely card and put together so well. I love it. Thanks for playing along at CCC this week

Noriko zei

Hoi Marlies,
Het klinkt zo herkenbaar.
Soms ben je uren met iets bezig en lukt het gewoon.
Een aantal dagen daarna groeit het zo maar onder je handen.
En kijkn nou eens wat een leuk eind resultaat.
Wat een leuke magnolia is dit.
Enig!!!!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje zeg!!! Wat een mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt!! Ik vind het
écht een heel mooi kaartje!!!!
Fijn weekend!!

gr. arjette

Marijke zei

Soms zit het mee en soms zit het tegen....maar deze zit mee. Wat is dit kaartje prachtig...zo mooi ingekleurd en prachtig met al de details!!
Misschien dat je nog iets van 1 en 2 kaartje kan maken??
Groetjes, Marijke en Chantal

Patricia zei

Ha ha zooo herkenbaar. Soms wil het gewoon niet lukken. Ik denk dat iedereen dat wel herkend. Deze kaart is in ieder geval erg goed gelukt.Je hebt erg leuk papier gebruikt. Ik besef me net dat ik deze lijn ook nog heb liggen... ahum... bij de rest van de stapel hihi.
Je hebt trouwens ook erg mooi gekleurd met Derwent. Ik vind het soms nog best lastig. Groetjes Patricia

Wil zei

Ook ik begrijp helemaal, wat je bedoelt met niet mooi of niet naar je zin. Maar ik vind deze echt super mooi geworden.
Gr. Wil

Anneke. zei

Deze kaart is prachtig! Je bent zeker niet de enige waar wel eens iets in de hoek beland ;lol)

Groetjes Anneke.

Jolanda Cuper zei

Het is een schitterende kaart! Ik verwacht dat ik jou afgekeurde kaarten ook wel mooi had gevonden hoor! Niet te snel dumpen!Ha Ha anders stuur je de voor jou afgekeurde kaarten maar naar mij denk dat ik er blij mee zou zijn!
Groetjes Jolanda.

Lia zei

Schitterende kaart hoor, snap wel dat je soms niet tevreden bent, ik heb dat ook haha, erg herkenbaar, maar vind deze supermooi,

groetjes Lia

Wendy Koorevaar zei

Nou ik ken dat hoor, soms kom ik er met bepaalde kaarten ook helemaal niet uit en dan begin ik maar gewoon met wat anders haha..

Ik vind je kaart echt een plaatje! Zulke schattige details en je hebt Tilda prachtig ingekleurd!

Fijne zondag!!

Liefs,
Wendy

Adrina zei

Het is een prachtig kaartje Marlies. Heel mooie zachte kleuren!!
Bedankt voor je deelname bij de Pixie Cottage deze week en succes met je GDT-kans.
Adrina XX

Katie zei

Great card!
Thanks for playing in The Pixie Cottage :)

Unknown zei

Beautiful card!

Creative vlinder zei

Super mooi kaartje zeg!!! Een vrolijk kaartje.
Grt Nadia

Martha zei

Ik vind het een prachtig kaartje!!!
Groetjes,
Martha

*mieke* zei

Ik heb de andere twee niet gezien, maar als ze de helft zo mooi zijn als deze zijn ze al de moeite, want deze is SCHITTEREND!
Groetjes Mieke

Sadilla zei

That's very very pretty... lovely color combo, and lovely details...
thanks for playing along at the pixie cottage
hugs
Sadia

Teresa zei

Hello Marlies,
Thank you for visiting my blog, I am very happy to meet you and be on the design team with you, its all very exciting isn't it, I'm really looking forward to making cards for this.
This card of yours (above) is fantastic, really pretty, I love your style of cards. Have a good week.
Hugs Teresa xx

Iulia zei

Hi Marlies! You make such beautiful cards and this one is not an exception. Love your soft coloring and this beautiful layout. Great distressing technique too!
Hugs, Iulia

Tinie zei

Deze kaart is zeker heel goed gelukt!! Mooie kleurtjes en je hebt het labeltje zo leuk afgewerkt met dat schulprandje!
Groetjes Tinie

CarlaKH zei

Gorgeous Tilda card...so beautifully colored. Thanks for joining us at The Pixie Cottage!

manuela zei

Geweldig mooie kaart, Marlies
Heel mooie zachte kleuren!!

liefs
Manuela

Random Acts of Krafting zei

Very pretty and delicate. Thank you for playing with The Pixie Cottage this week.
Hugs
Tanya

Mandy zei

Marlies your card is beautiful hun, so very pretty
hugs Mandy xx

Agnes zei

oh oh, hoe herkenbaar!
Maar je kaartje is super geworden!
Ik ben meteen volger van je geworden
en hoop zo vaker bij je langs te komen!
Groetjes, Agnes

Jo Nevill zei

Very pretty card, just love the papers you used and your pretty Tilda.

Thank you for joining us at PaperPlay Challenges this week.

Hugs,

Jo x

Pia zei

woooow so wonderful card, lovely details and great colors
hugs Pia

Nicole zei

Drie maal is scheepsrecht. Ik vind dit een prachtig kaartje geworden Marlies. Helemaal top! Leuk dat je weer meedoet met de Derwent-challenge.

Groetjes

Anda zei

Via een wel heel vreemde omweg kwam ik op jouw blog terecht. Wat een prachtige kaarten maak jij. Veel succes in het DT. Ik heb me aangemeld als volger, zodat ik jouw nieuwe creaties gelijk in beeld krijg op de leeslijst.

Gr. Anda

Chrissy zei

STUNNING... very beautiful work.Congratulations on your new DT.
Luv CHRISSYxx { new follower}

Wendy zei

Wat een prachtige kaart

Groetjes Wendy

nicolet zei

Een schitterend kaartje is dit geworden Marlies! En ook zo prachtig ingekleurd!
Groetjes Nicolet

Sandra1968 zei

Wauw, wat ontzettend mooi! Alles past perfect bij elkaar.
Groetjes, Sandra

majo zei

Een echte top 3 kaart hoor . Heel mooi . Prachtig gekleurd en hele mooi spulletjes heb je gebruikt. Gr Majo