maandag 28 maart 2011

Leuk nieuws

Ik was van plan om eerst een kaart plaatsen en dan meteen jullie mijn leuke nieuws vertellen maar ik kan eigenlijk niet wachten totdat ik een kaart af heb vandaar even deze berichtje tussendoor. Ik ben er namelijk zo ontzettend blij mee!!

Ik ben namelijk ook uitgekozen als DT member voor een nieuwe challenge blog Addicted to stamps challenge 
Het gaat van start op Zondag 3 April, als je op de link klikt zie je meer info en wie er nog meer in de DT zit.

Ik had nooit verwacht uitgekozen te worden en ik vind het heel erg spannend en ben heel erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan en ik hoop dat jullie ook allemaal mee zullen doen met de leuke challenges.

Liefs, Marlies






42 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Marlies,

Geweldig nieuws joh!!
Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met alle challenges die wij mee gaan maken.
Ben nu al nieuwsgierig ga dus gelijk even kijken daar.

Enjoy.
Lieve groetjes
Sonja

Jolanda Cuper zei

Wauw wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! Begrijp heel goed waarom ze jou gekozen hebben, je maakt ook super kaarten! Zelf vind ik het ook inspirerend om in een DT team te zitten, dat gun ik jou ook van harte! Ga kijken of ik een keer mee kan doen! Groetjes Jolanda.

Sanne zei

Van harte gefeliciteerd, wat een eer! Ik ben erg benieuwd en ga zeker een keertje meedoen met een challenge!

Liefs Sanne

Martha zei

Joh, wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd zeg! Geniet ervan :)
Groetjes,
Martha

Kim zei

Wat een leuk nieuws!! Super gefeliciteerd!!!

heidy zei

Hoi Marlies,wat een leuk nieuws,gefeliciteerd!
Groetjes Heidy

Marijke zei

Dat is zeker leuk nieuws, Gefeliciteerd!! Dit challenge blog ken ik nog niet maar ik kom zeker een keer kijken en ben benieuwd wat jij gaat maken.
Groetjes, Marijke en Chantal

Liefs Ineke zei

Dat is leuk nieuws Marlies. Van harte gefeliciteerd meid. Ik ben reuze benieuwd. Groetjes van Ineke

Deborah zei

Hey Marlies,
Proficiat in de eerste plaats met je DT-plaats.
Nu zijn we collegatjes... hihi.
Groetjes Deborah

Linda zei

Wat leuk voor je Marlies! Lijkt me echt wel te gek om in een DT te zitten! Je maakt ook supergave dingen. Ik zal zeker een kijkje nemen als het blog van start gaat. Succes ermee! Groetjes, Linda.

KarinsArtScrap zei

wow marlies heel erg super voor je.
hartelijk gefeliciteerd met dit leuke nieuws.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd en heel veel plezier, ik ga even kijken.

groetjes jolande

Tinie zei

Dit is toch super nieuws!! van harte gefeliciteerd!! en veel succes!!

Groetjes Tinie

arjette zei

Héééééé collega!!!!!!!
Terecht dat je bent gekozen hoor, hartstikke leuk!!!

gr. arjette.

Yvonne zei

Leuk nieuws Marlies, van harte gefeliciteerd en heel veel succes!
groetjes Yvonne

Elly zei

Wat leuk nieuws,Marlies,gefeliciteerd!

Groetjes Elly

Wilma zei

Hallo Marlies,
Van ♥ Gefeliciteerd als nieuw DT-lid. Ik hoop nog heel veel mooie creaties van je te mogen bewonderen.
Heel veel succes toegewenst.
Liefs Wilma

Vintage cards and more zei

Hallo marlies, wat leuk zeg dat je gevraagd ben als DT Lid! Toch weer een hele eer,als je voor zoiets gevraagd word! Geniet er maar lekker van ;-) kunnen wij al je moois tenminste blijven bewonderen! Groetjes Sonja.

*mieke* zei

Super Marlies...Gefeliciteerd meid! Ik kom zeker een keer langs om mee te doen!
Groetjes Mieke

Mandy zei

Yaaaayyy congrats Marlies, I'm sure we will have fun :)
hugs Mandy xx

Liz's creative corner zei

Hi Marlies, congrats hunny, look forward to having some fun, hugs Liz xx

Marianne Reijgersberg zei

Gefeliciteerd Marlies. Maar zo gek vind ik het niet, je maakt ook prachtige dingen.'
Ik ga ook op 3 april beginnen als Designer.
Gaan we lekker bij elkaar kijken. Spannend hoor.
Groetjes Marianne

Heather Rogers zei

Congratulations! Why would they not pick you. Silly girl. Your cards are beautiful. I am very happy for you. :)
Hugs~

Anoniem zei

Wat geweldig leuk nieuws voor je Marlies Gefeliciteerd!!! en heel veel succes toegewenst.

Groetjes Jannie

Wil zei

Marlies, natuurlijk van harte gefeliciteerd. Veel succes en ik ga je zeker volgen hoor ben zeer benieuwd.
Gr. Wil

Marjan zei

Superleuk voor je , meid! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier!

Groetjes, Marjan

greet zei

Wat een superleuk nieuws Marlies! Je maakt ook prachtige kaarten. Heel veel plezier en ik ga kijken of ik eens mee kan doen.

Groetjes Greet

stempelfreaks zei

Gefeliciteerd met je DT werk. Super leuk nieuws voor je. Veel plezier.
Groetjes Astrid & larissa

Trudy zei

Wat een geweldig nieuws Marlies! gefeliciteerd.
en veel succes gewenst.
Groetjes van Trudy

Elly zei

Hartstikke leuk nieuws Marlies! Gefeliciteerd!!!

groetjes, Elly

Jitske zei

Wat een superleuk nieuws!
Gefeliciteerd !
Groetjes Jitske

scrapcreations-judith zei

Ik las zo pas je geweldige berichtje, wat een leuk nieuws. Van harte gefeliciteerd en heel veel succes ermee.
groetjes Judith

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een geweldig leuk nieuws voor je. Nou ja, je kaarten zijn het ook wel waard.
Succes ermee.
Groetjes Lida

Milnie zei

ik kan me helemaal voorstellen dat je niet langer kon wachten met dit nieuws vertellen! gefeliciteerd met je nieuwe aanstelling, zeer terecht ook want als ik zo rondkijk op je blog maak je echt prachtige creaties!

liefs

Corine van der Zee zei

Van harte gefeliciteerd en ben erg nieuwsgierig naal al je mooie creaties!

Groetjes Corine

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat leuk Marlies, van harte gefeliciteerd! Ik begrijp het wel hoor, je maakt ook zulke mooie creaties!!
Geniet er lekker van!

Liefs,
Wendy

Jopie zei

Wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd. Geen wonder dat je uitgekozen bent want je kaarten zijn super mooi.
groeten Jopie

Ellen zei

Hoi Marlies,

Kom ook even bij jou buurten hoor. Soms denk je dat je zo onderhand wel alle Blogs die je leuk vindt gehad hebt en wat blijkt dan...... dus niet, die van jou was ik nog niet tegen gekomen. Wat een prachtige crea's maak je, helemaal mijn smaak hoor. O ja, ik wil je ook nog even feliciteren als DT member bij Addicted to Stamps, geweldig hoor. Nog bedankt voor je lieve berichtje, ik zou haast gaan blozen;-). Ik ga je ook nog even toevoegen bij mijn volgers hoor.

Groetjes en tot gauw weer,
Ellen

manuela zei

Hallo Marlies,

Van harte gefeliciteerd en Wat een geweldig nieuws en Maar zo gek vind ik het niet, je maakt ook prachtige dingen
liefs
Manuela

nicolet zei

Gefeliciteerd en heel veel succes Marlies met het DT!
Groetjes Nicolet

Chrissy zei

Congratulations.I'm so very glad for you.
Thank you so much for commenting on my grandaughters card..You made her very happy today.
Luv CHRISSYxx

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd!