maandag 14 maart 2011

vrijkaart gewonnen

Wat heb ik toch weer geluk, ik kreeg straks een berichtje dat ik een vrijkaart voor de beurs in Den Bosch heb gewonnen bij CreaMiep.
Daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee. Kan ik van het uitgespaard bedrag toch weer wat kopen :). Bedankt Sonja!!

Verder kreeg ik van Jitske weer een award


Ik heb het al een paar keer gekregen maar blijf het leuk vinden dat mijn kaarten gewaardeerd worden. 
Ik heb pas van alles over mezelf  verteld en ik geef het door aan alle volgers om te bedanken voor alle bezoekjes en alle leuke en lieve reacties.

Fijne avond nog

Liefs Marlies




18 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd veel plezier! En koop niet je gehele bankrekening leeg! Groetjes Jolanda.

Wilma zei

Hallo Marlies,
Van ♥ Gefeliciteerd zowel met je Award als met je vrijkaartje voor Den Bosch. Geniet er maar van.
Liefs Wilma

Michaela en Rachel zei

Hoie Marlies

Heerlijk dat je een vrij kaartje gewonnen hebt,,en een award erbij,geweldig,
Wij gaan aanstaande zaterdag maar dan met kortingsbonnen hahaha.
Ik verheug me er dan zoooo op en ben o zo bang dat ik failliet ga raken voor de rest van de maand!!!!

Mischien zie ik je daar,
Gr Michaela en Rachel

manuela zei

Gefeliciteerd zowel met je Award als met je vrijkaartje voor Den Bosch. Geniet er maar van

liefs
Manuela

*mieke* zei

Gefeliciteerd met je vrijkaartje Marlies! En je hebt geluk...ik heb nog wat voor je overgelaten in Zwolle:-)
Groetjes Mieke

Marijke zei

Gefeliciteerd met het kaartje en je award!! Veel plezier in op de beurs, wij willen ook gaan!

Groetjes, Marijke en Chantal

Marianne Reijgersberg zei

Gefeliciteerd met je vrijkaartje en je Award.
Veel plezier op de beurs en is ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt.
Groetjes Marianne

Jitske zei

Prima zo hoor marlies, als je hem al een paar keer hebt gekregen.
Gefeliciteerd met je vrijkaartje.
Als je soms op vrijdag gaat, dan help ik Christa voor 1 dag op de beurs, standnr 196.
Ik zou het leuk vinden je daar te zien !
Groetjes Jitske

Jitske zei

O ja, en geld moet rollen hoor !
Veel plezier,
Groetjes Jitske

greet zei

Gefeliciteerd met je award en wat leuk dat je een kaartje hebt gewonnen. Alvast heel veel plezier op de beurs, dat gaat vast lukken.

Groetjes Greet

Tinie zei

Hoi Marlies,
Leuk dat je mijn volger bent geworden! Ik was nog niet eerder op jouw blog geweest, maar heb met heel veel plezier hier rondgekeken. Wat een mooie kaarten! Mijn complimenten hoor!
groetjes Tinie

Frosien zei

Ik wens je een leuke dag toe op de knotsgekke kaartenbeurs, leuk dat je een kaart daarvoor gewonnen hebt. groetjes Frosien

Jitske zei

Hoi marlies,

Ik heb net onverwachts gehoord dat ik morgen ook op de beurs zit bij Hobbyshop Christa.
komje even bij me kijken?
Groetjes Jitske

Jitske zei

Ja, klopt Marlies, stand 196,
Groetjes Jitske

marjolein zei

Hoi marlies, nou je blog gevonden. Zeg je wat van mijn kaarten jij kunt er ook wat van zeg. Prachtig, super leuk, ga je zeker volgen.
Wie weet komen we elkaar op de beurs tegen. Ik ga zaterdag met mijn dochter.
groetsels Marjolein

Sandra zei

Hoi Marlies,
Gefeliciteerd met je prijs en heel veel plezier op de beurs, ik ga volgende week naar Rijswijk, dat is bij mij om de hoek.
Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!!!
Groetjes Sandra

Patricia zei

Hoi Marlies, bedankt voor je berichtje op mijn blog. Het is leuk om te lezen dat anderen je werk ook mooi vinden. Ik heb natuurlijk ook even bij jou rondgekeken. Wat een mooie kaarten heb ik voorbij zien komen zeg! Ik kom zeker nog eens langs. Groetjes Patricia

Elly zei

Via,via kwam ik op jou blog,wat staan daar ontzettend leuke dingen op!
Kom met plezier nog een keer terug en daarom ga ik je volgen.

Groetjes Elly