donderdag 9 februari 2012

Wel tevreden

Met deze kaart ben ik, in tegenstelling tot mijn vorige, wel tevreden. Ik heb er wel dagen lang over gedaan, met stukjes en beetjes dan, maar toch. Blijkbaar werkt dat voor mij beter dan uren achter elkaar knutselen.


Het papier is van Prima Marketing, gemat op Kraft en een paar rest stukjes van ??  Het randje heb ik met de hand genaaid.
Stempel is van LOTV gekleurd met distress refillers. Gemat op twee ovalen en geschulpt ovalen.
Ik heb de afbeelding eerst in het ovaal gelaten en met distress inkt er overheen gepoetst, zo krijg je een witte randje.


Kantje is van de markt, ik heb er stukje parelsnoer opgeplakt. De bloemen ontbreken natuurlijk niet. Ik heb ze met gouden glimmermist bespoten voor net dat beetje meer glans. De paperclip dient helemaal nergens voor maar ik vond het er wel leuk bijstaan.
Het labeltje kan er niet achteruit, het is gemaakt van een klein rest stukje dat net groot genoeg was voor een halve label vandaar. Met het kantje, touwtje en bedeltje lijkt het wel echt. Had ik eigenlijk niets moeten zeggen LOL.


Met de kaart die ik had gemaakt voor mijn schoonvader stond ik bij  Sweetstampinchallenge   in de spotlights! Super trots ben ik daarop!

Challenges:
Paper take weekly  Anything goes
Oldie but a goodie  Lace
Allsorts  Free and easy
Lets ink it up  Ribbon and/or Lace

Bedankt voor de geweldige reacties op mijn vorige kaart, het waren er zoveel, super leuk, ik geniet er zo van en kan niet genoeg keren zeggen dat ik het zo waardeer dat jullie er de tijd voor willen nemen.
Hopelijk vinden jullie deze ook mooi, ik ben heel benieuwd naar jullie mening.

Liefs, Marlies


74 opmerkingen:

janet zei

hoi Marlies,
je hebt een mooie kleurencombinatie gebruikt.Soms werkt het inderdaad beter om je werkje even weg te leggen en de volgende dag verder te gaan, klinkt herkenbaar.
Ik vind het een leuke kaart geworden.
groetjes van Janet

Ankie vd Polder zei

Wat een leukerdje. Groetjes, Ankie

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart en prachtig afgewerkt marlies.

groetjes karin

corryskaart zei

hoi marlies
zeker een prachtige kaart om trots op te zijn, in erg mooie en lieve kleuren!
groetjes van corry

Liesbeth zei

Hij is schitterend Marlies, een super mooi geheel.'gr,. Liesbeth

Plony zei

Geweldig, absoluut helemaal geweldig! Wat een plaatje.
Groetjes,Plony

Linda zei

Ik vind hem superssss
gr linda

Frouwkje zei

Hoi Marlies,
Prachtige kaart! Mooie kleuren en wat een leuke stempel. Ik doe meestal dagen over een kaart, werkt voor mij het beste. Het paperclipje vind ik grappig. En wat leuk dat je in de spotlights staat!
Liefs, Frouwkje

Unknown zei

Wat een prachtkaart marlies ik heb dat ook ik kan beter wat langer over een kaart doen en ook stukje bij beetje gaat het helemaal goed

Liefs Nellie

Marianne Reijgersberg zei

In zag in mijn lijst al dat dit een Marlies kaart was. Waarom kan ik niet echt uitleggen, maar je hebt zo'n eigen stijl. Zo mooi. Nu ook weer een schitterende kleurencombinatie en alles past weer zo goed bij elkaar.
En dat je in de spotlight staat, snap ik wel. Je maakt juweeltjes.
Groetjes Marianne

Ditta zei

Wat een prachtige kaart weer! Mooi papier, alles past goed bij elkaar. Ach, je kan beter een paar dagen aan een mooie kaart werken, dan er snel even een in elkaar flansen!! Je kan echt zien dat aan jouw kaarten meer dan voldoende tijd besteed wordt.
Liefs, Ditta

Neline zei

Je mag zeker tevreden zijn! Prachtige kleurencombi. Heel warm.
Heel herkenbaar hoor, de andere dag gewoon weer verder en dan zie je het ineens.
Jouw kaart is in ieder geval supers gelukt.
groetjes
Neline

Angélique zei

Tevreden mag je zeker zijn wat een mooie kaart
Groetjes angelique

Sandra zei

Ik vind het een prachtige kaart, en het kantje van de markt is helemaal super!!
Groetjes Sandra

Anoniem zei

Meer dan tevreden mag je met deze kaart zijn Marlies. Ik vind hem in ieder geval helemaal super. Alles is er leuk aan, papier, afdrukje, kleuren en de details.
groetjes Joke

Exclusively by Mel zei

Hi Marlies,
Your card is so pretty! I love the design.
The lace is gorgeous!
Love, Mel. xxx

Marijke zei

Nou prachtig is deze kaart weer!! Ik doe ook vaak wat langer over een kaart, soms weet ik het even niet en de volgende dag lukt het dan wel! Leuk dat bedeltje erbij........Gefeliciteerd dat je met een kaartje in de spotlicht staat.Altijd een eer!

groetjes, marijke en Chantal

Tinie zei

Wauwww wat een topper!!! Wat heb je geweldige details gebruikt!!!

Groetjes Tinie

marion zei

Wat een supergave stijl heeft je kaartje. Die paperclip bv, hoe kom je erop ? Schitterende details en prachtig papier. Ik vind het zoals altijd PRACHTIG (met hoofdletters hihi). Liefs, Marion

Tinie zei

Prachtige kaart Marlies!! Mooie kleuren en wat een lief stempeltje!
Ja het is bij mij hollen of stilstaan, de ene keer is mn kaart zo af en de andere keer ben ik er 2 weken mee bezig:))
groetjes Tinie

Corine van der Zee zei

Wat een prachtige kaart Marlies, mooie kleuren, super bloemen en kant en lief stempeltje. Voor mij werkt het vaak ook beter zo en heb dan ook bewondering voor degene die elke dag een mooie kaart kunnen plaatsen...

Liefs Corine

Irene zei

Terecht ben je tevreden Marlies, wat is het weer een beauty!!!Die dubbele ovals vind ik zoooo leuk (waarom bedenk ik zoiets nou niet??), net als de paperclip en je halve tag....had je idd niet moeten verklappen, hihihi!!!! Nu maar hopen dat de ontvanger niet gaat trekken!!!!
Proficiat met je spotlight plekje, kan ook gewoon niet anders, kanjer!!!

Liefs, Irene

Thea zei

Prachtig! Het paperclipje viel me gelijk op en staat inderdaad wel grappig.

Liefs
Thea

Diana zei

Wauwww Marlies, wat een geweldig mooi kaartje weer!
Groetjes Diana.

Elly zei

Kan me voorstellen dat je er tevreden mee bent,want het is een bijzonder mooi kaartje,alles klopt!
Ha,wat leuk dat je kaartje spotlights staat,goed hoor!

Groetjes Elly

marja zei

Wat een schitterende kaart Marlies, hele mooie kleurtjes en het stempeltje is so cute!!!!
Bij mij werkt het ook zo beter, elke keer een stukje van een kaart.

Lieve groetjes Marja.

heidy zei

Yep hij is idd weer prachtig Marlies,en bedankt voor je lieve reactie,ik had op het blog ook al gezien dat je stopte.
Ik vindt het waanzinnig leuk hoor al die DT's maar er gaat gewoon zoveel tijd inzitten,ik ben blij toe dat ik niet de enige ben die er zo over denkt hihi
Groetjes Heidy

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Marlies.
Echt schitterend.
Geweldig mooi van kleur.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

Beautiful card, I love everything about it, the papers, colour combo, embellies and the image is just gorgeous. Thanks for taking part in our challenge this month at LIIU, good luck. Hugz Suzanne

greet zei

Wat een prachtige kaart Marlies! Alles past weer zo mooi bij elkaar echt super!

Groetjes Greet

Jolanda zei

echt weer een kaart a-la-marlies!:0) ik vind 'm prachtig!!
grtz Jolanda

arjette zei

Ik vind het een schitterend kaartje Marlies!!!! Heel mooi ingekleurd weer!! Het is een bjoetie!!!!!!!
Ik zag dat je gestopt was bij Truly Scrumptious, jammer, maar het was vast te druk.....

groetjes Arjette.

Christine zei

Hier is werkelijk niets op aan te merken! Alles is gewoon schitterend mooi!
Liefs
Christine

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, Marlies je kaart is prachtig.

groetjes jolande

Dora zei

prachtig!! mooie kleurencombi, en een leuke afbeelding erop en dan je details erbij, super geheel!!
dank je wel voor je reactie op mijn kaart.
groetjes dora

nicolet zei

En je kaartje is zoooo gaaf!!
Groetjes Nicolet

regina zei

wat een gaaf kaartje!!

gr regina

Angela zei

Schitterende kaart Marlies... hier mag je met recht tevreden over zijn!!!!
Gefeliciteerd met je spotlight.... geweldig joh!!!
grt Angela

Fleur zei

WOWZER Marlies. this is just STUNNING
Hugz Fleur xXx

Tracy zei

I love all the little extra touches on this card Marlies. The jute and paper clip. Just little things but they add so much. Your image is colored beautifully. Hugs! :-)

Debs zei

Beautiful card Marlies
Love the sweet LOTV image and your lace is gorgeous.

Thanks for sharing it with us at Allsorts and An Oldie but Goodie this week.
Good luck.
Debs xx

Willy's creations zei

Wat een mooie weer!

Groetjes,Willy

Francesca zei

Wonderful creation, thanks for joining our Lace challenge at oldie but a goodie this fortnight

Hugs
Francesca

debby4000 zei

Beautiful, adorable card Marlies.
luv
Debby

Pouwla zei

Hoi Marlies,
wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt! De kleuren en het bedeltje vindt ik super! Ik doe meestal ook een paar dagen over een kaartje, vindt het ook moeilijk om dat in een keer te maken.
Groetjes Pouwla.

Pop's Cards zei

Morning sweetie this is stunning love your colour choices and papers, big happy hugs Pops x x x

Marjan zei

Bekend ook hier, soms iets even wegleggen. Je kaart is weer een beauty!

Groetjes, Marjan

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaart.
Leuke details op de kaart.

Groetjes sylvia.

Unknown zei

Oh Marlies! Jij mag echt niet zo kritisch zijn op jezelf, je maakt altijd zulke prachtig versierde kaarten! Vind ook deze echt weer zo mooi gemaakt met die zachte kleurtjes! Maar ik herken het wel hoor, soms ben ik ook dágen met diverse dingen door elkaar bezig, dan moet het idee 'groeien' zeg maar ;-) Geniet van je weekend, groetjes, Ira x

Nicola zei

Stunning card Marlies with gorgeous colour combo, design and perfectly coloured image!
Thanks for entering our Free and Easy Challenge for Allsorts this week and good luck!
Hugs Nicola xxx

Lau W zei

Your card is a beauty ! Such a nice design !
xxx

Unknown zei

Heel mooi kaartje weer heerlijk om naar te kijken.Ik maak ook nooit iets in een keer af hoor.
groetjes,Lean

Jolanda Cuper zei

Terrecht dat jij tevreden bent het is een schitterende kaart geworden! Erg mooi met die kleuren details!
Groetjes Jolanda.

Corrie zei

Hoi Marlies
Wat een geweldig mooi kaartje, ik ben er helemaal weg van.

Groetjes Corrie

GerJanne zei

Hoi marlies,

deze is ook weer super! Ik vind je handgeborduurde randje ook hel leuk en het kant avn de markt....wij hebben hier in het dorp wel de beste markt van Nederland (al 2 x in de prijzen gevallen, geloof ik), maar of ze ook al dat kant hebben? Misschien moet ik daarvoor wel een keer naar Apeldoorn.
Leuk dat je met de kaart voor je schoonvader in de spotlight staat. EN terecht, hoor. Hij is super.

Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Wow! Prachtig kaartje Marlies! Hele mooie kleurtjes en lief afdrukje!

Groetjes, Sandra

Samantha zei

Heeeeeeeel erg mooi en die kleuren.... Prachtig!
Groetjes, Samantha

Tracy zei

I love your choice of image and the design and finishing touches, thanks for joining Oldie But A Goodie challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Anoniem zei

Stunning card Marlies! Gorgeous image, colours and embellishments. Thanks for playing along with us at Papertake Weekly this week and good luck!
x

Teresa zei

Fantastic card Marlies, so pretty, I love all the little details, perfect! xx

Nicole zei

Gaaf dat je in de spotlights gezet bent. Het was dan ook een prachtige kaart. Deze kaart is ook weer helemaal geweldig!! Er is zoveel moois op te zien. Kom ogen tekort. Liefs, Nicole

Gretha zei

Wow, een prachtige kaart zeg in een hele mooie kleurencombi. Hele leuke details heb je gebruikt.
Groetjes Gretha

Janny zei

Wat een lief kaartje zeg, de stempel, de kleuren en de bloemen schitterend, liefs Janny

Liz's creative corner zei

Hi hun this is gorgeous, love all your beautiful detail, well worth the effort, love your colouring too and the gorgeous image, hugs Liz xx

Paper Sewn Visions zei

Gorgeous card. Love the image. Thank you for sharing.

Martha zei

Het is een prachtig kaartje en erg lief ook!!!
Groetjes,
Martha

Jitske zei

Wat een superlief kaartje,
groetjes Jitske

Wybrich zei

zo herkenbaar Marlies, dagen over een kaart doen, dan dit weer schuiven en kan het niet beter zo, en dan tot de conclusie komen dat zoals je het eerst had, toch wel goed was.
je kaart is mooi, mooie zachte kleurtjes en prachtig ingekleurd!

Elise zei

Wow wow wowwwww! Marlies this is truly GORGEOUS! Such vintage colors and EVERYTHING about your creation is so STUNNING! Whew .. I'm blown away!

Hugs,
Elise

Kaatje zei

prachtig kaartje in mooie kleurencombi!

groetjes,
Annika

CreaSjouk zei

Wat een beauty!
Een prachtige kleurencombinatie!
Groetjes Sjoukje

Christa zei

Hoi Marlies , je mag zeker tevreden zijn met deze prachtige kaart !! Mooi in die vintage kleuren. Christa.

Marlies zei

Hoi Marlies, wat een schatje! Supermooi gemaakt. Ik ben blij te lezen dat jij ook een paar dagen over een kaart doet, ik ben verbaasd over de hoge productiesnelheid van sommige dames, die het dan ook nog presteren om mooie kaarten te maken. Liefs, Marlies

Tammy (LaDiva) zei

Fantastic card!!!!! Beautiful details for a fab image! Well done! Thanks for sharing in Let’s Ink It Up’s *ribbons and/or lace* challenge and good luck !

Hugzzz

Tammy, LIIU DT from Créations LaDiva :) xx