woensdag 8 december 2010

lief kaartje



Hallo allemaal,

ik heb vandaag  geen tijd gehad om te knutselen, moest werken en ik ben nog allerlei dingen op mijn blog aan het uitproberen. ik heb het voor elkaar gekregen om een aftel tot kerstmis op mijn blog te plaatsen (dankzij mijn dochter) maar ik moet zeggen dat ik zelf wel elke dag wijzer wordt.
Vandaag dus een kaart op mijn blog die ik al eerder had gemaakt, ik had het gemaakt voor mijn kleine nichtje. Ik vind het z'n schattig stempel.

De foto is wel erg scheef gemaakt zie ik, ook daarin moet ik nog oefenen.


Stempel is van Penny Black ingekleurd met derwent potloden.
merk gebruikte papier weet ik niet helaas niet meer
Doily pons en polka dots embossing folder


groetjes, Marlies

2 opmerkingen:

Gretha zei

Hoi Marlies,
Je maakt ook prachtige kaarten in een mooie stijl. Ben ook volger van je geworden.
Bedankt voor je bezoekje op mijn blog en dat je volger bent geworden. Als je in de buurt van Leerdam woont, kun je eventueel een workshop bij me volgen met inkleuren als je dat leuk vindt.
Groetjes Gretha

MadeByMaly zei

Je hebt prachtige kaartjes gemaakt. Wat een schatjes.