donderdag 27 januari 2011

Twee kaarten 50 jaar getrouwd


Een oom en tante van Jan zijn 50 jaar getrouwd en daarvoor heb ik twee kaarten gemaakt. De bovenste geef ik zelf en de onderste heb ik voor mijn schoonouders gemaakt om te geven.

Ik heb een trouwfoto ingescand en bewerkt, (eigenlijk mijn dochter)  ik wilde twee heel verschillende kaarten maken omdat de trouwfoto hetzelfde is, dat viel niet mee want ik blijf toch het liefst in mijn eigen stijl werken maar ik vind het resultaat toch wel best leuk geworden.  

Het papier is van graphic 45 en K&Company. Ik heb weer alles met de hand rondom 'rommelig' gestikt voor het vintage effect. 




Voor de verandering ook een keer een rechthoekige kaart, ik vond de duiven op het papier zo toepasselijk, ik moest er gewoon gebruikt van maken, vandaar een rechthoek.

Het papier is van pipoos en het glittert in het echt zo ontzettend mooi, jammer dat het op de foto niet te zien is maar als je op de foto's klikt worden ze groter en zie je de glitter wat beter.

Ook heel erg bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige kaarten, ik vind het echt heel erg leuk om ze te lezen.

groetjes, Marlies


8 opmerkingen:

Vintage cards and more zei

Nou dat zijn echt twee prachtige kaarten geworden!! Daar zullen ze vast erg blij mee zijn. Groetjes Sonja.

Lia zei

Hoi Marlies,

Wat leuk dat je mijn blog komt volgen, natuurlijk ook even jou kaarten bewonderd, ze zijn schitterend, vooral de bovenste die heeft echt mijn voorkeur, ik kom zeker vaker bij je langs hoor, ben ook je volger geworden.

groetjes Lia

Marley zei

Prachtig gemaakt Marlies! Liefs, Marley

Tinie zei

Super zijn ze!!! Prachtige details!!

Groetjes Tinie

arjette zei

Hoi hoi,

Oooohhh die zijn goed gelukt zeg, ze zijn prachtig!!!!

gr. arjette.

Anoniem zei

O Marlies wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.Ze zijn allebei heel mooi hoor daar zullen ze best heel blij mee zijn.
En wat heb je er veel leuke details op gemaakt je blijft kijken.

Groetjes Jannie

Kaatje zei

ze zijn allebei prachig!!

groetjes,
Annika

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Marlies,leuk die foto,s.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.