zaterdag 22 september 2012

Christmas kisses

Ik heb weer een kerstkaartje af. Dit is pas de derde dus het schiet nog niet echt op en ik zal mijn tempo echt moeten verhogen. Ik begin wel mijn knutsel zin terug te krijgen, nu nog de tijd vinden maar dat moet wel gaan lukken.


Het mooie kerstpapier is van Bildmalarna Frosty Christmas -Red Christmas.  Het papier is van een goede kwaliteit en tweezijdig wat ik altijd makkelijk vind. Je hebt altijd bij elkaar passend papier.
Het is gemat op kraft, alle randjes zijn met de hand genaaid met borduurgaren.


Het schattige stempeltje is ook van bildmalarna Little winged friend - Christmas kisses, gekleurd met distress inkt. Uitgestanst met een vierkant nestabilitie en gezet op een geschulpt vierkant

Ook de Merry Christmas stempel is van Bilmalarna.  Ik heb het gestempeld op kraft en gekleurd met derwent potloden.

Het ronde 25 dec stempeltje is van LOTV.


De bloemen zijn gemaakt met een Magnolia doohickey (Poinsettia) met een cherry blossom en roosjes erop.
De hulstblaadjes zijn gemaakt met een Martha Stewart pons.
Ik heb overal wat witte acryl verf gedept voor het sneeuw effect

Challenges:
Paper play Choose a holiday
Love to create Things with wings
Fashionista  Christmas
Creative inspirations  Christmas in september
Christmas stampin all year All sewn up

Wil je meer ideeën opdoen wat je met de Bildmalarna stempels en papier kan maken, klik dan HIER om naar de Bildmalarna inspiratie blog te gaan.

Ik hoop dat jullie dit een lief kerstkaartje vinden.
Een fijne dag,

Liefs, Marlies

82 opmerkingen:

Dodici zei

Marlies,this is such a gorgeous card.The stamp is so cute,love Bildmalarna images so much!And your flowers are beautiful!Great card!
xxx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een beautie Marleis en zo lief, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart Marlies,

groetjes, Hannie

LottesCards zei

ow, wat prachtig!!!
Met welke doohichey heb je die leuke kerstroos gemaakt?
Vind ik geweldig!!!
Ben ook altijd dol op dubbelzijdig, want ik ben ook een pietlut wanneer het om het combineren van kleuren gaat, hihi Dit papier is prachtig!

Liefs Lotte

martina's kaartjes zei

hoi marlies, wat leuk dat je een bezoekje bracht aan mijn blog én ooknog volger geworden bent ! superzzz
ik kom hier dus een kijkje nemen bij jou, en volger worden.
hele leuke werkjes heb je hier staan, ik kom zeker nog wel een keertje terug !
nog een fijn weekend, grtjs, martina
x

ADA zei

Hoi marlies vind je kaart prachtig, en vraag waar haal jij deze mooie stempel vandaan, succes met het mee doen van alle callenge, s. Groetjes ADA

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje, zo'n lief stempeltje! Ik vind de kerstrozen geweldig die je hebt gemaakt, super.

Groetjes, Priskilla

Anoniem zei

Goedemorgen,
Je kaart is weer supermooi geworden, ik vind die kerstrozen wel heel erg gaaf! Krijg nu ook weer zin om aan mijn kerstkaarten te beginnen. Groetjes en fijn weekend
Ilonka

Louise zei

Wat een bjoetie weer Marlies, prachtig papier heb je gebruikt en wat een enige stempel. Je bloemen zijn echt schitterend, goede tip, van dat verf!!.

gr.LOuise

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende kerstkaart meis, een lief afdrukje, prachtig papier en die kerstroos vind ik ook helemaal super !

Liefs Astrid

Ghea zei

wat een bjoetie van een kerstkaart heb je gemaakt, ik vind die bloemen ook z n prachtige kleur vooral die grote links onder.
Liefs Ghea

Elly zei

Ooch,wat een dotje,vind de stempeltjes ook zo mooi!Je hebt er een prachtig kaartje mee weten te maken!

Groetjes Elly

JOKE zei

Een héérlijk kerstkaartje!!!! Zo zie ik ze graag...
Liefs Joke

Ditta zei

Hele mooie kerstkaart! En alles weer zo netjes omgenaaid, en dat vind ik nog steeds zo'n werk.... Prachtig papier trouwens!
Liefs Ditta.

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Leigh zei

What an absolutely beautiful Christmas card Marlies.

Berlinde zei

Een schitterende kerstkaart Marlies, mooie kleuren, lief stempeltje, en ook leuk hoe je het hier en daar met witte verf hebt bewerkt!
Fijn weekend!
Lieve groetjes, Berlinde

Mervi zei

Hi Marlies,
oh what a fabulous creation, lovely image and beautiful colouring.
Gorgeous details!
Thanks for sharing at CSAYL;-))m

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje is dit weer, mooi ingekleurd en mooie details.

groetjes jolande

marion zei

ohhh wat een schatje, zo mooi !! liefs, Marion

Pouwla zei

Wauw Marlies! Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt! En het papier vind ik ook supermooi!
Ik ga ns ff loeren op het blog van BM.
Groetjes Pouwla.

Kaatje zei

Wat een prachtig kerstkaartje, heel mooi.

groetjes,
Annika

heidy zei

Oh wat een prachtig kaartje Marlies en dan die geweldige mooie kleuren,toppie!!
Groetjes Heidy

arjette zei

Wat een prachtig kerstkaartje Marlies!!!! Zo'n lief stempeltje, die twee op een schommel, heel mooi!!!
Fijn weekend!

gr. arjette.

Wilma zei

Hallo Marlies,
Het is een SCHITTEREND kerstkaartje.
Ik zou zeggen.....neem de tijd ☺☺☺.....want er gaat zoveel "tijd" zitten in zo'n SUPER kaartje ☺☺☺, maar dan heb je ook iets.
Nog een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst en liefs Wilma

Marjan zei

Hij is supermooi, Marlies! Prachtig van tint en met een mooie digi. Alleen dat vergt al veel tijd, het inkleuren. Ik snap dat dit soort kaartjes veel tijd kosten.

Corrie zei

Wat een schatje Marlies
en die bloemen....Prachtig

groetjes Corrie

Cobie zei

Je hebt een hele leuke kerstkaart gemaakt Marlies. Succes met het maken van de andere kerstkaarten.

Groetjes Cobie

corryskaart zei

hoi marlies
wat een geweldige kaart met die lieve stempele en dat prachtige papier!
groetjes van corry

Liesbeth zei

Wat een mooi geheel heb je ervan gemaakt marlies, mooi kleurwerk en passend papier.
gr. Liesbeth

Frouwkje zei

Schitterende kaart Marlies! Heel mooi van kleur en het effect met het witte acryl verf vind ik super!
Liefs, Frouwkje

Marcella zei

Hoi Marlies
Wat een ontzettend leuk kerst kaartje erg leuke stempel en zo mooi ingekleurd.
Top kaart.
Groetjes Marcella

Wishcraft zei

Gorgeous! Love that sweet image and all your lovely details. Your hand-stitching looks fabulous :o) Hugs, Lisa x

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Marlies.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Marlies.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlies,
Je hebt weer een schitterende kerstkaart gemaakt. Mooi papier hoor en het stempeltje is echt zo lief. Het geborduurde randje maakt het geheel weer helemaal af. Wat vind ik het toch knap dat je dat op bijna iedere kaart weer doet. En het is me toch een werk.
Groetjes MIrande

greet zei

Een hele lieve en prachtige kerstkaart!
Een hele schattige stempel en het papier is ook erg mooi.

Groetjes Greet

KarinsArtScrap zei

zo lief en prachtig Marlies.
een hele mooie kaart.

groetjes karin

Marijke zei

Een heel lief kerstkaartje is dit Marlies en alles past ook weer zo mooi bij elkaar!

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

Tracy zei

So very sweet Marlies. I love how everything has a frosty look to it. Wonderful Christmas creation! Hugs!

Unknown zei

Wat een beeld van een kaart marlies en die stempel is ook wel heel leuk ik vind het een plaatje

Liefs van nellie

Linda zei

Wat een schitterende kaart, echt lekker kerstig haha
gr linda

Unknown zei

Nou Marlies, daar hoef je niet over te twijfelen hoor, want dit IS gewoon een heel lief kerstkaartje met die twee schatjes erop! Heel mooi gemaakt weer, in elk opzicht! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Unknown zei

Ik hoop dat je er niet te veel hoeft te maken...zuchhhttt!
Dit is in ieder geval een plaatje geworden op naar ....4
groetjes,lean

Hanny zei

Marlies wat een super leuke kerstkaart heb je weer gemaakt.

Groetjes Hanny.

Christine zei

Een prachtige kaart Marlies! Als al je kerstkaarten zo gaan worden, gaan we hier nog goed verwend worden!!
Liefs
Christine

Dora zei

oei.....weet zo'n pracht van een kaart gemaakt. super zijn die bloemen.
en wat een idee met dat verf. ga ik even onthouden. geeft een speels effect.
groetjes

Anoniem zei

Wat een kunstwerkje! Alles past perfect bij elkaar. Je sneeuw-effect is zeker en vast geslaagd.
Liefs, Myriam

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart met deze schattige stempel.

Groetjes Astrid.

Danoesja zei

Hoi Marlies

Dit stempeltje is zo cute en heel mooi ingekleurd. Het papier is ook erg mooi, ik wist niet dat er ook papier van Bildmarlana is.
Kortom een schitterend kaartje.
Succes met je volgende kerstkaartjes.....ik moet er nog aan beginnen.

Lieve groetjes
Danoesja

Hazel zei

Hey Marlies

This is just so beautiful - love the image and the papers are fabulous.

Thank you for dropping by to see me and leaving me some comments - they are as always much appreciated.

Take care and enjoy the rest of your weekend.

Ta ta for now.

Hazel xx

Nicole zei

Je zult zo'n kaartje maar in je bus vinden met Kerstmis. Wauw, wat een prachtige kaart weer, Marlies.
Liefs, Nicole

Anita Meijer zei

Wauw wat is die super geworden Marlies, echt een plaatje om naar te kijken.
Groetjes van Anita

GerJanne zei

Ha die Marlies,
ik vind het geweldig!! Wat een mooi stikrandje, maar wat ik helemaal super vind is dat je de stempel weer zo ongelofelijk knap hebt ingekleurd!
Aan je kaart is niet te zien dat je even geen knutselzin had, hoor!
En misschien als je eenmaal bezig bent en al die positieve reacties ziet, krijg je misschien zoveel zin dat we je niet bij kunnen houden!
Groetjes,
GerJanne

Mynn xx zei

Oh so super cute!!! LOVE the image and the flowers--and the stitching is fabulous with the lace! Thanks for joining us at CSAYL! :)

Riet zei

ohhh Marlies toch,wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.
Ben weg van die stempel,en zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Diana zei

Wat een schatje is het toch weer Marlies! Helemaal geweldig vind ik hem, ben weg van de nieuwste serie kerststempels van Bildmalarna en heb ze bijna allemaal, maar moet bekennen dat ik deze nou net niet heb, liet het budget niet meer toe, LOL
Groetjes Diana.

Anneke zei

Ooh Marlies wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!! Zo lief :)
Groetjes Anneke

Marlies zei

Marlies, natuurlijk kun jij niet zo'n hoge productie hebben, jij maakt kwaliteitskaarten. Deze is ook weer schitterend. Al die geweldig kleine details, alles bij jou klopt altijd! groetjes, Marlies

scrapsnsuch@gmail.com zei

What sweetness! Just darling and I really like the way you added stitching around the sentiment. So glad you could join us at CSAYL!!!

Annerieke zei

Wat een schattige stempel. Je kaart is een plaatje hoor.

Groetjes Annerieke

Agnes zei

Wat een plaatje!
Mooi papier en lief stempeltje van Bildmalarna.
Prachtig gemaakt!
groetjes, Agnes

Elise zei

OMG Marlies! This is absolutely GORRRGEOUS! It has such a vintagey/shabby feel to this that I really love! And your colouring is FABULOUS!!! So Love this!!!

Big Hugs,
Elise

Christy Designs zei

WOW... your card so gorgeous!!
Your coloring and design fabulous.
Love all the detail ! Thanks for join us at Fashionista for Christmas Challenge, Good Luck

Crafty and Green zei

Lovely!! Thank you so much for playing with us this week at Love to Create Challenge, Things with Wings!!

Many Blessings,
Tina

Bernadet zei

wat is dit een beauty Marlies.
Super papier en geweldig leuke stempel.

Je@net zei

't Is alweer een droppie, Marlies! Mooi kaartje en met zoveel prachtige details afgewerkt. TOP!

Anne-Elise zei

What a gorgeous card, Marlies! Love the colors, the very pretty image, the flowers and the lace! Hugs

Doutzen zei

Hallo Marlies,
Tja, hoe zal ik nu eens onder woorden brengen hoe geweldig ik deze kaart vind.
Meid, ik vind hem zo fantastisch!!
Het stempeltje, het papier, alles bij elkaar. ik vind je een kanjer!
Liefs, Doutzen

Rina zei

Words can not describe how lovely this card is...I was delighted to have selected this as our FEATURED card this week!

Thanks so much for joining with the Fashionistas this week... if you have not completed the blog hop, every one who enters and completes the hop is elidgable for each DT members blog prize AND the LOTV sponsor prize!! And then there is also a VOTING prize when the voting part of the challenge comes along... LOTS TO WIN!!!

Hugs,
Rina

Louise zei

Stunning card and gorgeous image
Louise xx

Wendy Koorevaar zei

Jee hij is echt prachtig Marlies! Wat mooi met dat rood en ik vind de kerststerren zo gaaf!
Ik wil je ook nog even bedanken voor je lieve reactie op mijn blog.

Liefs,
Wendy

Christina - Pieces of Dreams zei

A very special card. I love this!
Thank you for joining us at Creative Inspirations this week.
Hugs
Chris x

Pop's Cards zei

Hi sweetie, this is just gorgeous fantastic colours, gorgeous work sweetie, huggles Pops x x x

elly zei

wouwwww, die is echt heel erg gaaf
wat een schitterende kaart heb je gemaakt
mooi afdrukje ook hoor

groetjes elly

Fabiola zei

hello Marlies, your card is so sweet and cute, i love it, thanks to play with us at CSAYL, hope to see you next week, biz

Nathaly zei

Marlies, wat een gigantisch aantal reacties! Geweldig joh! Ik vind je kaarten altijd zo snoezig! Wat een beeldig kerstkaartje, zeg! Heel mooi. De verfeffecten zijn zo leuk! Nathaly

Janny zei

Wat is deze stempel een schatje zeg, heel mooi ingekleurd, en je bloemen vind ik super, liefs Janny

Ilonka zei

Prachtig kaartje en wat maak je een mooie creaties

Groetjes ilonka

Je@net zei

't Is weer een prachtexemplaartje, Marlies!

Teresa zei

This one is gorgeous too. xx

Deanne Saunders zei

Sweet,sweet card!!! Thanks for participating in CSAYL's challenge! Hope to see you again!!!
~DEANNE~