dinsdag 17 juni 2014

Een jaar zonneschijn


De zon is vandaag ver te zoeken, hopelijk gaat het wel weer schijnen, dit somber weer vind ik niet veel aan, maar ja als het maar droog blijft. 
Hadden we hier maar een heel jaar zonneschijn, lijkt me heerlijk.

There's no sun here yet today, hopefully it will start shining later on but most of all I hope it will stay dry.
Wouldn't it be nice to have sunshine all year.


Het papier is van Maja Design. Rondom heb ik met de hand genaaid.
Het stempeltje is van LOTV - Emma rose garden, gekleurd met distress inkt.
Het tekstrondje is ook van LOTV. 
Ik heb wat met wat witte acrylverf her en der gedept en bij het stempeltje ook wat frantage gebruikt.
Gebruikte mallen: Spellbinder, MD Creatable, Cheery Lynn, Magnolia doohicky

The DP is from Maja Design. The sewing is done by hand. 
The stamp is from LOTV-Emma rosegarden, coloured with distress ink.
The sentiment is also from LOTV.
I dabbed around the DP with white paint and also some frantage around the stamped image.
Used dies: Spellbinder, MD Creatable, Cheery Lynn, Magnolia Doohicky.


Challenges:
Southern girls - Dies and punches
Scribble and scrap - Anything goes
Live and love crafts - Summer garden
Craft your passion - Three or more embellishments
Everybody-art - Pearls
Papertake weekly - Lace and pearls

Bedankt voor alle lieve reacties bij mijn vorige kaart. Ik ben benieuwd hoe jullie deze vinden.
Thank you for all your lovely comments on my last card. I hope you like this one too.

Een hele fijne dag/ Have a nice day

Liefs Marlies


33 opmerkingen:

Je@net zei

't Is weer een prachtig kaartje, Marlies!
Nog een fijne dag en ook ik hoop dat het zonnetje er snel door komt :o)

brenda zei

This is an absolute delight Marlies, such pretty colours and beautifully embellished.

B x

Sabine zei

Prachtige kaart in schitterende kleuren Liefs Sabine

Anoniem zei

Prachtig met al die bloemen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marcella zei

Hoi Marlies
Ja van mij mag die zon ook wel weer terug komen hoor .
Je kaart is in ieder geval weer zonnig hoor
een plaatje weer om naar te kijken .
Heel mooi gemaakt .
Groetjes Marcella

scrapfertier zei

Leuke kaart in mooie kleuren.
Leafs Tietje.

Thea zei

Een prachtige kaart in hele mooie kleuren! Ik had ook gehoopt op wat meer zon aangezien ik een paar dagen vrij ben. Gisteren waaide je hier compleet uit je broek.

Fijne dag!
Groetjes Thea

Lau W zei

Your card is a beauty, so pretty !! Love the colors and design is so fab !
Oh i would like to have sun all year too !!! it's grey here :-(
Have a nice day !
xxx

Desire Fourie zei

This is just sooo pretty with the lilac colouring and scrumptious flowers.
Hugs Desíre {Doing Life}

Cobie zei

Je heb een leuke kaart gemaakt Marlies!

Groetjes Cobie

Scraptastische hobby zei

Ja van mij mag de zon ook iedere dag wel schijnen hoor!!! Hier is het ook erg bewolkt, maar niet koud. Je kaartje is hartsikke mooi en geeft ons een zonnetje, heel mooi in de lila tinten, fijne dag en hopelijk nog een beetje zon vandaag!
Lieve groetjes van Gerie

Ghea zei

ik vind het een beeldschoon kaartje geworden.....Liefs Ghea

KarinsArtScrap zei

het is een prachtige kaart Marlies.

gr karin

Doutzen zei

Hoi Marlies, tja, wat zal ik zeggen, het is een ECHTE Marlies!!
Je hebt er weer iets heel moois van gemaakt. Iedere keer kijk ik mijn ogen uit, hoe mooi je alles op elkaar afstemt.
Liefs, Doutzen

Marjorie zei

Hello Marlies.. I have just found your blog and become a follower, what beautiful cards you make... I love the colours and embellishments you have chosen for this lovely image.. stunning card:)
Our weather here in the UK is quiet overcast today as well, hopefully the sun will shine soon...
Hugs,
Marjorie x

Pouwla zei

Hoi Marlies, hier in 't zuiden is het zonnetje ook ver te zoeken hoor! Maar je kaartje vindt ik weer heel mooi! Top!
Liefs Pouwla.

Unknown zei

Kunnen we elkaar een hand geven Marlies! Ook ik baal van dit sombere weer (al moeten we werken ;-) Ach, het zonnetje komt vast wel weer! Jouw prachtige kaart zorgt in elk geval voor een heerlijk zomers gevoel, kan door het paars de lavendel al ruiken! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Sarah - Crea S zei

Ik heb weer met een open mond naar je kaart zitten staren hoor Marlies. 't Is echt weer een topstuk! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

jolanda zei

prachtige kaart

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een beauty in die mooie kleur paars Marlies, schitterend als altijd. Jouw stijl van kaarten maken spreekt me erg aan. Ook het lieve plaatje heb je heel mooi ingekleurd, echt een schatje is het, lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Marlies,
wat heb je er weer een prachtige kaart gemaakt. Het afdrukje is super ingekleurd en de kleuren zijn schitterend....
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Wauw hoe schitterend je kaart weer Marlies, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Unknown zei

Hele mooie kaart weer prachtig ingekleurd ook.
groetjes,Lean

Corrie zei

wat een plaatje Marlies
schitterend kleurwerk en wat een mooie materialen heb je gebruikt.

groetjes Corrie

Marjan zei

Ik vind hem weer helemaal mooi, beeldige kleurtjes, mooi (zoals altijd) gekleurd en prachtig versierd met al die bloemen en het kant! Leuk dat frantage aan de zijkanten van je plaatje.

debby4000 zei

Oh this is so gorgeous.
luv
Debby

Anneke zei

wat een plaatje van een kaart Marlies.
zo schattig en prachtige details weer en heerlijk dat frantage er op.
groetjes van An

Tracy zei

Lovely! I really like the way you used the paint and Fran-tage. They add nice texture around the image. Your blooms are so pretty and feminine to match the image. Hugs!

Lyne zei

I'm in love with your card! Thank you for joining us at Southern Girls Challenge

Alyx zei

Simply beautiful. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
xx

Frosien zei

Superleuke kaart Marlies, mooie details heb je gebruikt, je hebt een prachtig geheel van gemaakt, groetjes Frosien

DeeDee zei

Such a wonderful card! I love the purple colors and the coloring is stunning!

Thank you so much for joining the Live & Love Crafts Challenge! Hope to see you again!

Big Hugs,
DeeDee

Unknown zei

Hi Marlies,
Gorgeous card; pretty colours, cute image and beautifully embellished with lots of gorgeous flowers. Thanks for sharing with LLC for our Summer Garden challenge.

Hugz, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts