zondag 30 juni 2019

Met en Zonder

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Addicted To Stamps met het Thema:
Een CAS (Clean en Simple)  zomer kaart.

A new challenge starts today at Addicted To Stamps. The theme is:
A CAS (Clean and Simple) Summer card.
I

Leuk om te maken maar ik mis toch de bloemen dus heb ik een Zonder en een Met versie gemaakt.

I liked making this but I do miss the flowers  so I made a With and Without version.


De basis kaart is 18 x 14 cm
Het papier is van Marianne Design.
De stempel is van LOTV. Gekleurd met distress inkt (De stempel is niet meer in rubber te koop maar wel als digi.). De tekst is ook van LOTV.

The card is 18 x 14 cm.
The DP is from Marianne Design.
The stamp is from LOTV. COloured with distress ink. ( The stamp is no longer for sale in rubber but you can get it as a digi).
The sentiment is also from LOTV.


Neem een kijkje op de ATSC blog voor alle details van de challenge en om de mooie DT voorbeelden te zien. Je hebt kans om een mooie prijs te winnen of in onze top drie te worden gekozen als je meedoet.

Have a look over at the chalelnge blog for the details and to see the beautiful DT inspiration cards.
You have chance to win a lovely prize or be chosen in our top three if you join in.

Bedankt voor het bezoek, een hele fijne dag
Ik ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uit gaat Met of Zonder?

Thanks for your visit, have a wonderful day
I'm curious as to which version you prefer, the With or Without?

Liefs,
Marlies

16 opmerkingen:

Je@net zei

Super mooi, Marlies.
En ik kies voor mét!

Crea Astrid zei

Prachtig gemaakt. Ik ga ook voor met. Ik vind het ook altijd moeilijk om het CAS te houden. Ik wil er liefst ook altijd wat bij plakken, omdat ik het dan anders zo kaal vindt. Mooi fleurig ook en een schattige stempel.

Groetjes, Astrid.

Marjan zei

Mooi en zo lief dit kaartje! Ik vind beide varianten mooi.

GerJanne zei

Tja, een Marlieskaart zonder bloemen is ook bijna niet voor te stellen natuurlijk! Ik vind de tweede ook mooier. Misschien als je nog meer cas had geprobeerd dat je het dan niet had gemist? Zonder DP.. Maar dat past bij je of niet en bij jou zou ik de bloemen zeker missen!

coldwaters2 zei

This is a beautiful clean and simple creation Marlies I love the image
Hugs
Lorraine x

Viv zei

Beautiful Marlies!

Darlene zei

Awwwww so adorable! Beautiful coloring and design! Have a wonderful day!

aussie aNNie zei

Stunning and I do love the one with the flowers.x

Gerlinde zei

Schitterend Marlies! Prachtig kleurengebruik en alles zo mooi bij elkaar bedacht! Echt heel erg tof!
Groetjes Gerlinde

JOKE zei

Een hele mooie kaart !!! En welke is mooier? Ik vind de kaart met bloemetjes net iets meer af maar mijn zusje zou het daar absoluut niet mee eens zijn want die houdt niet van bloemetjes op een kaart...
Zo zie je maar weer...smaken verschillen.
Liefs Joke

martina's kaartjes zei

ach, wat een scheetje ! heel erg leuk en lief kaartje
grtjs, martina

brenda zei

A lovely summery card Marlies, loving all the pretty pinks and sweet image in the hammock. Many thanks for the very pretty Birthday card.

B x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Beide varianten vind ik mooi Marlies maar voor de challenge kies ik zonder bloemen anders is het geen CAS meer ;p
Lieve groetjes Miranda

Chrissy zei

Aww..so adorable Marlies, he looks all set for the summer..gorgeous colouring.

Luv CHRISSYxx

Scraptastisch zei

Smaken verschillen hè Marlies ik vind de bloemetjes erbij een mooie aanvulling, maar een ander houd weer meer van strak! Heel leuk om dit te laten zien met en zonder!!!
xx Gerie

Stampin with Liz Design zei

Super mooi kaartje geworden! Beide versies zijn erg mooi, maar de tweede vind ik wel heel leuk! Wat een schattige stempel ook! Groetjes Linda