dinsdag 25 oktober 2022

Aan vissen

Eindelijk heb ik weer een kerstkaartje afgekregen, het schiet nog niet erg op, ik heb er pas vier gemaakt.

At last another Christmas card finished, I have only made four up till now.

Het papier is van Maja Design. Ik heb ook echt andere merken maar nog zoveel Maja dat ik nog jaren ermee voorruit kan haha en ik blijf het toch weer het mooiste qua kleuren bij de distress inkt passen.

De stempel is van LOTV Vismaatjes. Ik heb het gekleurd met distress inkt.
Gebruikte kleuren: tattered rose, tea dye, antique linen, vintage velvet, black soot, vintage photo, walnut stain, scattered straw, weathered wood, tumbled glass.  Glitter op de bontrandjes, sterren en sneeuw.
Het labeltje is ook een stempel van LOTV Christmas tags
Wat  pearlwax op de bloemen gedaan en met effect sneeuw de sneeuwvlokken gemaakt. In het echt zie je het 3D effect en het glitter veel beter.


The design paper is from Maja Design. I do have other brands but I have so much Maja papers to last me for years and the colours go very well with distress inkt.

The stamp is from LOTV- Fishing buddies. I coloured it with distress ink.
Used colours: tattered rose, tea dye, antique linen, vintage velvet, black soot, vintage photo, walnut stain, scattered straw, weathered wood, tumbled glass.  Glitter on the fur, stars and snow.
Pearlwax on the flowers and effect snow for the falling snow. In real you can see the 3D effect and all the glitter very good.
The label is also a stamp from LOTV. Christmas tags


 Bedankt voor het bezoek, een fijne dag,
Thanks for your visit, have a nice day

 Liefs,
Marlies

13 opmerkingen:

brenda zei

Tho DP's in the softer reds do indeed work so well for the vintage distressed feel Marlies, another pretty card for your collection..

B x

Je@net zei

Super schattig kerstkaartje, Marlies.
Hopelijk geeft dit weer inspiratie voor de rest. Succes!

Marja Sch zei

Wat een ontzettend schattig kerstkaartje heb je gemaakt. Maja papier is idd tijdloos en blijft zo mooi. De stempeltjes van LOTV blijven ook geweldig leuk. Je hebt er een mooie combi van gemaakt. Groetjes Marja

Trijntje zei

Ooh wat een schattige kerstkaart. Prachtig samengesteld met deze mooie materialen. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

een super lieve en prachtige kaart Marlies

gr karin

GerJanne zei

Schitterend Marlies, wat een enige stempel en weer zo mooi gekleurd...

Lorraine zei

A gorgeous card Marlies. A beautifully coloured stamp and I love the pretty papers and embellishments.
Lorraine x

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt met deze mooie stempel en papier.
Er zijn net weer 2 nieuwe lijnen uit van Maja, ik blijf het kopen,
Groetjes,
Ansx

Marjan zei

Wat een mooie kaart , de digi is schattig en prachtig door jou gekleurd, zoals altijd!! Dat papier past er perfect bij!

Ilonka zei

Wat een prachtige creatie zo mooi !!
Groetjes Ilonka

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kerstkaart met deze mooie stempel en papiertjes.
Groetjes Doris

Bernadet zei

Wat een gaaf kerstkaartje is dit Marlies!
Mooie dig en leuke papiertjes.
Hier ook zo, ook nog maar een paar kerstkaartjes klaar.

Crea Astrid zei

Ik zie dat ik deze nog gemist heb. Ook een lieverdje van een digi. Mooi ingekleurd en weer prachtig papier gebruikt.
Ik loop ook nog een beetje achter met kerstkaarten maken. Normaal heb ik er ook al veel meer gemaakt.

Groetjes, Astrid.