zondag 9 juli 2023

Een verpleegster

Een kaart gemaakt voor mijn dochter. Ze is niet ziek maar ze heeft wel haar diploma behaald voor HBO-Verpleegkundige. Ze heeft naast haar baan in de gehandicapten zorg de 4 jarige volwassene opleiding ervoor gedaan en ik neem mijn petje voor haar af. 
Ik vond deze stempel (digi) met een verpleegster erop daarom ook wel toepasselijk.


Het papier is van Maja Design. De stempel is van - LOTV - Little nurse.  
Ik heb het gekleurd met distress inkt. Gebruikte kleuren: tattered rose, tea dye, antique linen, vintage photo, walnut stain, spun sugar, victorian velvet, brushed corduroy, bundled sage, rustic wilderness, pumice stone, hickory smoke. 

Uit gestanst met mallen van Spelbinder.
De roosjes heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design en ik heb een pareltje in het midden geplakt.  De labels gestanst met een mal van de A. Nog wat lintjes en een kantje om het compleet te maken.

Bedankt voor het bezoek, een fijne dag,

Groetjes,
Marlies

12 opmerkingen:

brenda zei

As always a beautifully designed card Marlies, perfect to cheer someone whose unwell.

B x

Rainey's Craft Room zei

Congratulations to your daughter for all her achievements and I'm sure she will absolutely love her personalised card, it's gorgeous.
Lorraine

Marjan zei

Dat is zeker knap, zeker als je ernaast ook gewoon een baan hebt en een die niet bepaald licht is. Gefeliciteerd voor haar en wat maakte moeders een schitterende kaart, die gaat ze vast bewaren.

Trijntje zei

Zeker knap van je dochter. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is zeker knap. Ik heb zelf ook de 4 jarige HBO-V gedaan ( zo ben ik verpleegkundige geworden) en vond het al pittig zonder baan erbij. Daar neem ik ook mijn petje voor af Marlies maar ook voor jouw prachtige kaart. Het is een plaatje. Je bent een kei in het inkleuren vind ik en ook je afwerking is weer subliem.
Lieve groetjes Miranda

Sandma's Handmade Cards zei

A very pretty card Marlies. Thank you for you visit to my blog and for your king comment x

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaart voor je dochter, die geslaagd is, knap hoor.
Zomooi ingekleurd weer.
Groetjes Elle-Jeanne

KarinsArtScrap zei

een super mooie en bewerkte kaart Marlies

gr karin

Crea Astrid zei

Gefeliciteerd met je dochter, zeker knap van haar.
Een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt met een toepasselijke digi.

Groetjes, Astrid.

aussie aNNie zei

Gorgeous card, background and coloring, as always a pleasure to view. Lovely details here x

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke lieve kaart. Heel toepasselijke stempel.
Groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Marlies. Gefeliciteerd met je dochter! Groetjes Doris