zaterdag 20 januari 2024

De tweede is voor Luca

Mijn tweede kaart heb ik gemaakt voor de 1ste verjaardag van mijn kleinzoontje Luca.

I made my second card for the 1ste birthday of my grandson Luca.


 Het is weer een grote kaart van 20x14cm. Het papier is van Maja Design.
 De stempel (digi) is van LOTV-Greg cupcake. Ik heb het gekleurd met distress inkt.
Gebruikte kleuren: Tea Dye, brushed corduroy, vintage photo, walnut stain, frayed burlap, pumice stone, spun sugar, tumbled glass, uncharted mariner, weathered wood, faded jeans, hickory smoke, antique linen, scatterd straw.
De letters Luca heb ik uitgstanst met een alfabet stans van?  Ook al is het een jongetje ik vond dat er toch wel bloemen op konden. 

The card base is 20x14cm. The design papers are from Maja Design.
The stamp (digi) is LOTV-Greg cupcake. I coloured it with distress ink.
Used colours: Tea Dye, brushed corduroy, vintage photo, walnut stain, frayed burlap, pumice stone, spun sugar, tumbled glass, uncharted mariner, weathered wood, faded jeans, hickory smoke, antique linen, scatterd straw.
The letters Luca are from an unknown brand alphabet die.
Even though its a boys card I thought I could add some flowers.

Bedankt voor het bezoek, een fijne dag,
Thanks for your visit, have a nice day,

Groetjes, Marlies


13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een hele mooie lieve kaart Marlies........gr karin

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Marlies.
Groetjes Elle-Jeanne

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met deze mooie digi. Mooi dp heb je op de kaart. Groeten Trijntje

Martha zei

Allereerst van harte met je jarige kleinzoon, Marlies
Wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt, het beertje komt zo schattig boven de tadelrand uit, heel mooi ingekleurd
Liefs Martha

Je@net zei

Echt een super schattig kaartje, Marlies. En de bloemen maken het juist helemaal af!

Doris knippenenplakken zei

Gefeliciteerd met de jarige kleinzoon!
Wat een super mooie schattige kaartje heb je gemaakt. Fijn weekend, groetjes Doris

Wendy zei

Absolutely gorgeous, such a sweet image.. I am hoping to create and blog more this year 😊x

Femmy zei

Prachtig kaartje voor je kleinzoon, groetjes Femmy

GerJanne zei

Heel mooi en lief kaartje Marlies! Aan je kinderen kun je zien hoe snel de tijd gaat, maar het lijkt met kleinkinderen of het twee keer zo hard gaat!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke en lieve kaart.
Groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Nogmaals gefeliciteerd Marlies, dit is ook een dot van een kaart!!!
xx Gerie

Marjan zei

Van harte met de verjaardag van Luca! Wat een mooi en schattig kaartje, Marlies!

Maia zei

Wow echt prachtig deze kaart en ook de kaart voor Yvi is prachtig met die letters😍😍
Wat hebben ze geluk met een oma die zulke schitterende verjaardagskaarten voor ze kan maken.
Wat vliegt de tijd hè een jaar is zo voorbij en ik denk zeker met kleinkinderen ook al hebben wij die nog lang niet maar dat zie ik bij vriendinnen.
Leuk dat je weer eens kwam kijken op mijn blog, ik ben zo slecht in bloggen de laatste jaren.
Instagram en YouTube zijn ookzo leuk maar ik probeer wat vaker langs te komen.
Groetjes Maia